Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Friday, December 25, 2009

tak faham.



aku tk faham. haih nama dia Saiful. die budak form 2. kitorang sama sekola masa primary dekat cheras dulu. batch die dengan dengan batch aku memang rapat gila. so die agakla rapat dengan aku.

haritu chat dengan dia kat myspace, tetibe die cakap die suke aku. die mintk couple. aku ckp tknk. and die ckp aku jela anggap die mcm kwn biasa, tpi bila ada org tanye die sape gf dia, die aku jawab nama aku.

and harini, die suruh aku tengok profile die. die letak tu, dekat profile tu. HAIH AKU TK FAHAM WEH.

mcm mana nk suruh die remove and reject dia tapi, tk menjejaskan persahabatan kitorg ?

9 comments:

adriana nadhirah said...

perasan gile.. die turh.

maWaZ -.- said...

ish3 budak ni, nak kene sepak x? :P

Alia Syuhada said...

whoaa ! fatin ade fan . ahah , :P

Qamaruls said...

hahahaahahahahaahahahahahaahah...

mcm tu kot..

Norfatin Suraya said...

ad : hm agak ah. nasib baik kawan lame aku.

fwz : haha asal nak sepak dia ? :P

alia : ha ah, kipas rumah aku memang banyak xD

q : gelak pulak. tknk tlg ke ? :P

maWaZ -.- said...

yela, sibok je dia nak amik org punye xD

Norfatin Suraya said...

Ehh who's ?

Qamaruls said...

ish fatin ni ade org mau reject plak

Norfatin Suraya said...

alaaa q , tkmau ah. malaaaas. lagipun tk kenal die sgt, lame dh tk contact diaa.

and since when q start galakkan benda2 camni ? huahuahua.