Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Monday, December 7, 2009

the spaces between my fingers, are right where yours fit perfectly

hey hi hello :)


Okayy saya tidak tahu kenapa saya buat post ni tapi saya nak buat. Sorryla kepada awak :/

Okay awak, saya buat post ni untuk awak. ye awak. boleh saya tahu, kenapa dengan awak ? kenapa dengan kita ? asyik gaduh je kan lately ? hmph :/ penat. ye saye penat sangat-sangat. saya tak bersama dan menghabiskan masa dengan awak hanya untuk bergaduh. even benda kecik pun kite jadikan benda besar kan. ini bukan salah awak atau salah saya jea, ini salah kite berdua. ye saya mengaku memang salah kite berdua. cuma saya tk tahu apa punca. restu ? entahla awak. awak sendiri la yang jawab soalan tu eh. awak ohh awak, kejap kite okay tapi selebihnya kite takk. setiap malam kite akan tak okay. yeah dah lebih kurang seminggu kite macamtu. lebih teruk since saya balik dari langkawi kan.

yeah to be honest awak dah lain kot ? o.0 okay maybe saya salah, put the blame on me. tapi memang yang saya perasan, awak dah lain. cara awak cakap dengan saya dalam sms and on the phone, cara awak layan saya, cara kite berbincang, cara kita share stories, cara kite bertegur, cara kite ... SEMUANYA. and saya pasti yang awak tahu dan awak pasti semua ini menyakitkan hati kan ? kalau awak kata tak, tolong pandang tepat ke dalam masa saya dan sebutkan TAK dengan jelas, tolong.

atau mungkin sangkaan saya betul ? awak dah tak ada perasaan lagi dah ? terhadap saya. maybe awak dah muak dengan perangai saya, penat dengan kerenah saya, rimas dengan kehadiran saya, seperti yang saya selalu cakapkan. walaupun awak selalu nafikan, tipu la tidak tergerak hati awak merasai semua itu, walaupun 143 sering diucapkan. tapi semakin hari semakin tk rasa. entah kenapa eh , awak ada jawapan tak ? sebab saya sampai demam fikirkan semua ni.

Ohh awak, saya tk marah kot kalau awak cakap awak dah tak ade feeling lagi dah. kalau awak cakap awak muak rimas penat menyampah dan sebagainya kat saya, saya tk marah. saya faham. setiap manusia mempunyai pendapat masing-masing dan setiap manusia ada hak untuk meluahkan pendapat mereka. awak pun manusia biasa, tak lari dari kesilapan. saya pun. tapi saya mintak satu je, awak tolong la jangan pendam kalau apa yang saya cakap ni semua betul, saya mintak tolong yang satu ni jeaaa sangat-sangat-sangat.

Awakk , maafkan saya eh ? saya memang SANGAT tahu saya banyak buat salah dekat awak. selalu merajuk dengan awak, menggedik dengan awak, kurang ajar dengan awak, tinggikan suara dengan awak, and paling teruk is gaduh dengan awak. tolong maafkan semuaa kesalahan saya. and tolong halalkan semuanya, semua yang awak dah gunakan untuk saya. Saya tk mintk apa-apa lagi dah lepas ni, kecuali satu last saya mintak dari awak, kata putus. tolong eh ? :)


and awak, saya tetap maksudkan 143 yang saya cakap, sampai bila-bila. walaupun bila awak dah tk maksudkan. takpe. Bye :')



No comments: