Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Tuesday, December 22, 2009

just jump, shout and dive freely, its free country.

hey hi hello :)



4 words : MIDVALLEY DAY WAS AWESOME !


harini dah plan nak pergi mid dengan fawwaz , afiq , kak tqah , kak jim and kak shu. aku pergi rumah nisaa pukul 8.30 camtu sebab tumpang afiq nak pegi ktm kuang. semua cakap nak berkumpul ktm kuang. around 9 macamtu afiq dengan kakak die jemput , terus pegi ktm kuang.

group kak jim masih tk sampai lagi, so kitorang beli tiket dulu. abang kaunter tu sengal gila tknk amek 50 note aku bagi , nak duit kecik jugak, hish. tunggu punya tunggu punya tunggu, afiq cakap masuk dalam dulu sebab dorang lambat lagi. masa tengah tunggu train, afiq cakap kak jim and group terus kat ktm sungai buloh, sebab dorang lambat lagi, kitorang kena gerak dulu. masa tu macam awkward gila kot, hahaha.

sampai je kitorang pegi jalan-jalan jap, lepastu terus gerak pegi tempat wayang, beratur gila nak mati tahap dewa panjang :o masa kitorang tengah beratur, kak jim and the group sampai. lepas tu semua cakap lapar, terus tak jadi beratur. hahaha. lagipun masa tu sistem tergendala, tu yang panjang sangat sangat sangat.

so kitorang duduk makan-makan dekat atas. aku tak makan pun :P dekat atas tu kecoh gila. afiq and kak jim satu meja, aku fawwaz kak tqa kak shu duduk satu meja. masa borak-borak tu, tetibe nampak nabil kelas 2rk tu kat bawah ( kitorang kat mc'd tempat duduk atas ). so afiq pegi turun jumpa dia , rasuah beli tiket sekali :P so yeah die tolong , hahah.

then afiq dengan kak jim turun, beratur beli tiket. sementara tunggu dorang tu, kitorang sempat main truth or dare lagi kat atas meja tu, guna eyeliner aku sebagai pemusing, HAHAHA. tapi dorang beratur lama sangat, so kitorang decided nak turun beratur sekali.

afiq and kak jim tinggal kan je burger tk bermakan atas meja tu. so aku laaa yang kena turun mintk plastik, since dorang tknk mintk, and sebab aku paling muda. hahaha.

fatin , abang kaunter ,

hm boleh bagi plastik ?

cakap macam ni ' abang , nak plastik boleh ? '

* wth * hm abang nak mintk plastik boleh ? * Sarkastikkkk


sumpah aku benci abang tu. nasibla kau kalau bertukar jadi katak malam ni, tak dapek den nak nolong.


so bagi burger tu dekat dorang, kitorang berempat pegi jalan-jalan dekat kedai-kedai kecik kat situ, hehehe. biarlah dorang berdua je beli tiket, mwahaha. lepas dah beli tiket, kitorang pergi jalan dekat petsworld. masa naik tangga, semua dah bau busuk padahal tk sampai lagi, hahaha.

walaupun busuk, tapi beeeeest. aku suka tengok haiwan comel-comel dalam tu. dorang pun happy je tengok, haha kak shu paling best. die same macam aku. tengok haiwan tu lepas tu senyum sorang-sorang. then cakap-cakap dengan haiwan tu, hehehe. masa tu aku tengok baby hamster , macam baru bergerak gerak, aku leka gila. lepas tu senyum sorang-sorang, sebab baby hamster tu comel sangat sangat ! tapi fawwaz kejam pegi kacau, padan muka lepas tu kena marah, mwahaha :P

lepas tu kak shu cakap nak pegi MPH, so kitorang semua turun dekat mph. aku ni memang pantang tengok buku, memang lupa dunia terus. masuk je aku terus pegi bahagian teen novels. banyak gila buku aku nak beli tapi mahal. aku baca banyak gila sampai aku terus duduk atas lantai kat situ, baca. afiq perli je aku, kak jim tk habis-habis gelak. aku dah cakaaaaaap, kalau tengok buku memang aku lupa duniaa.
fawwaz dengan kak tqa pulak keje asyik merayap je dalam tu, tak paham aku, haha.

then terus pegi solat zohor kat surau. surau kecik and ramai gila orang o.0 bersesak kat dalam tu kejap. masa kitorang habis solat, dah pukul 1.40. tiket pukul 1.30. terus semua rush pegi kat wayang. masuk dalam wayang tu,kelam kabut cari tempat duduk. aku almost terjatuh kat depan tu, malu gila xD

okay overall AVATAR MEMANG BEST GILA NAK MATI TAHAP DEWA. memang tempat die best, grafik die best, action die best, jalan cerita ada. memang best gilaaaaaaa nak mati. aku menangis setiap kali orang mati sebab cerita tu memang best and sedih. PEGILA TENGOK WEI. tapi cerita tu nak dekat 3 jam, keras kejung kitorang dalam wayang tu.

tempat duduk terbahagi 3 - 3. afiq , fawwaz and kak jim duduk 3 tempat kat row tengah. aku, kak shu, kak tqa duduk bertiga kat row tepi belah kanan. aku, kak shu, afiq and kak jim yang pakai jaket pun sejuk gila nak mati, bayangkan fawwaz dengan kak tqa yang tk pakai. fawwaz sampai lari pegi toilet masa tengah tengok wayang tu, hahaha.

lepas habis wayang, semua berkejar pegi toilet. toilet perempuan full gila :o kitorang redah je janji hajat di hati lepas, hahaha. then pegi jalan-jalan shopping. kitorang pergi teddy tales and lovely lace sebab kak jim nak cari hadiah orang kahwin. aku dengan kak tqa beli barang sikit, and kitorang beli cincin dekat miss whatever, haha cincin bentuk tuuuu. kecoh gila kitorang masa tu masa nak pilih xD next time nak beli cincin kat bonita, lawaaaaa.

dah habis jalan-jalan, terus gerak pegi ktm. sebab kalau lambat-lambat nanti sesak, orang balik keje kannn. masa kitorang naik train tu pun dah sesak, penuh gila oraaaaaaaang. kitorang tk duduk pun, berdiri jeee. tapi best la, sebab asyik tolak-tolak macam nak jatuh je, gelak gila gila, haha kecoh nak mati. oh and fawwaz, thank you :')

aku, kak tqa dengan kak shu asyik kacau je sorang budak pompuan dua tahun ni duduk dengan mak dia, nama dia amni balqisha. comel gilaaaa. dahla masa tu die tengah pegang ayam KFC, kitorang asyik sakat je, hehehe. mula-mula die cam takut-takut tapi lama-lama die start senyum and gelak dengan kitorang, hehehe.

kitorang semua stop dekat ktm sungai buloh kecuali afiq, die stop ktm kuang. then lepak kat depan tu, tunggu abang kak jim and the group. aku tumpang dorang balik. hehehe thank you :) and fawwaz, happy tak mase tuu ? haaa :P

sumpah aku penat gilaaaaaaaaa. Ehh okayla nak pegi tidur, gdnight lovers <3



No comments: