Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Thursday, December 24, 2009

budak lesu ditinggal amah


KUANTAN - Seorang kanak-kanak perempuan yang baru berusia setahun 10 bulan ditemui lesu oleh ibu bapanya selepas kanak-kanak itu dipercayai ditinggalkan lebih sembilan jam terkurung di dalam rumahnya di Taman Rasau Perdana di sini Isnin lalu. Mangsa, Nor Sharmilar ditinggalkan seorang diri dengan berbekalkan sebotol susu gara-gara pembantu rumahnya melarikan diri dipercayai mengikut kekasihnya.

Kanak-kanak itu ditinggalkan di atas katil di dalam rumah tersebut sepanjang ibu bapanya, Sofian Abd. Rahman, 32, dan Norhaslina Mohd. Jamil, 32, keluar berniaga seawal pukul 8.30 pagi pada hari berkenaan.

Sofian berkata, dia hanya mengetahui anaknya ditinggalkan berseorangan selepas sampai ke rumah bersama isterinya pada pukul 6 petang.


bibiknya yang hanya dikenali sebagai seri.



haihh, dah la budak tu comel. nasib baik hidup lagi. umur baru setahun 10 bulan, kecik lagi dari sofea. haih aku tkleh bayangkan kalau semua ni terjadi kat sofea, mintak-mintak dijauhkan. yang orang gaji tu pun, dah kahwin ada dua orang anak pun masih lari ikut pakwe, die tk fikir kalau apa yang die buat tu terjadi kat anak die ? manusia manusia, bodoh. kesian budak tu, dari pagi sampai petang tk makan. tak mandi, tk tukar pampers, kalau die berak macam mana ? tk luka ke nanti kemaluan die, tk gatal-gatal ke sebab tk tukar pampers ? sekali lagi , bodoh. itu budak kecik, sedangkan orang tua pun susah nak survive kalau tk makan, inikan baby. yang kau bagi sebotol susu je, haih bodoh tahu orang zaman sekarang, PENTINGKAN DIRI.

mintak-mintak keluarga aku tak akan lalui keadaan macam ni, amin.

No comments: