Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Monday, December 14, 2009

lets do it lina's wayy ,

hey hi hello (:


tadi comment dengan harlinaa dekat myspace.


fatin : macam mana akak handle stress ?
lina : makan banyak tk ingt dunia, pegi berendam dlm pool, nyanyi kuat2, jrit kuat2, cakap depan cermin benda entah hape hape, tekap muka dgn bantal lepastu jerit. kalau tk boleh jgk stress dia, just cry.

fatin : nk makan tk boleh , telan rasa pahit. hm jerit nangis melalak sayu sayu sume dah. hersh kelar tgn boleh tak ? fatin tk sangka die buat mcm ni , he is a good guy.
harlina : tak payah. kelar tgh tk best. pegi duduk bawah shower or dalam bath tub, lepastu letak hair-dryer yg tgh on. lagi best. lol
apa dia buat ?
fatin : kalau buat mcm tu, nanti jdi apaa ?
harlina : haha jadi kejutan electric x)
fatin : sounds fun ! miahahaha.



ha ah ek , kenapa aku tk pernah terfikir, LOL. oh and ni masa ym dengan hanafi, hahaha lama tk chat dengan diaa.


epi : aku baru balik dari kem. kitorang kena tinggal dekat kubur. then kena muhasabah diri.
fatin : oh yeahh dulu aku kem pun penah kene camtu, cuma bukan dekat kubur la. kat tempat gelapp,
epi : kau ade nampak hantu ?
fatin : aku tk nampak, but kawan aku yang lain nampak.
epi : kalau kau nampak hantu, mesti kau jerit kan. haha.
fatin : tak aku tk jerit dulu, diri kaku dulu tengok hantu tu lepastu baru jerit sekuat jiwa. hahaha :P
epi : aku rasa kalau kau jerit, mesti sampai amerika xD
fatin : perli, kejam kejam x)


fatin : wei kejap nak update blog. nanti dah habis aku bagitahu.
epi : okay, wei ape blog kau ? aku nak baca boleh ?
fatin : www.potpetbudakini.blogspot.com. boleh jeaa, tpi skrg tgh update. tunggu lepas aku habis, nnti aku bgtahu.
epi : yes bos.
fatin : bos ? HAHAHA.
epi : asal kau gelak ?
fatin : entah sbb terasa nak gelak. bos ? x)
epi : haha. aku nk mintk gaji boleh ?
fatin : ape jeaa keje kau ? mengacau aku adelaa.
epi : itu la keje aku. tpi dh lame tk buat. ni nak sambung :P
fatin : ha ah. kau dh lame tk kcau aku ek o.0
epi : tpi sekarang dah matang, aku tk kcau orang dah.
fatin : wth epi ckp cmtu ? hahaha sorry bukn niat nk gelak tpi teringat dulu kau main kejar2 je lagi dgn aku, hahaha. time tu bongok2 jee.
epi : haha aku ingat2. kau nk kene penyapu dgn aku lagi tak ?
fatin : kau dh matang, tk berani nak belasah aku guna penyapu dah :P
epi : aku rasa mcm baru je lepas habis darjah 6. tengok dlm beberapa minggu lagi kite masuk form 2.
fatin : WEH TAHU TAKPE. AKU TAKUT GILAA. eh dah lama tk nangis dekat kau. dulu selalu nangis dekat kau xD
epi : hahaha memang pun.


hahaha BIG THANK YOU to harlina and hanafi, heeeeee :D

qasryna is currently in america, she's staying there fr 9 months. mak dia ada keje. die berhenti sekola kott. best gila tapi tk best jugak -.-

MAKK KALAU AKU RINDU MAKANAN MELAYU MANA NAK CEKAU WEI. ceh cakap macam pure melayu makan budu and belacan je kan , muahahaha xD


tengah hari tadi pegi tstoreee dengan kaklong. kena post barang herbalife and tolong mama beli kasut. tapi mama tk ikut. so kena ikut taste aku jelaa. otw dalam kereta, dekat tstoree, otw balik. keje aku asyik menguap jeee, EH INGAT AKU SLEEPING BEAUTY KE ? hm aku tidur pukul 4 lebih malam tadi. hezrin lord of the busuk donkey, i think you passed that insomnia to me, is it ? busuk busuk xD

petang tu ikut mama pegi office, mama ade meeting. aku ikut sebab aku bosan. kalau aku duduk rumah lepastu aku bosan nanti JIWA AKU SENGSARA. ecehh macam aku sorang je ade penyakit bosan ni kan, kecoh gilaa xD dalam kereta otw pegi tu kena marah sebab aku lambat, menyebabkan kitorang stuck in jamn. nasib baik tk nangis, heeeeee.

dah sampai office, duduk je dekat luar tu dengar lagu and baca buku. entah apa yang best nye kan ? macam same bosan je. ah tk kesahlaaa. then something berlaku, like real bad. i mean, REAL REAL REAL BAD. sampai aku nangis. tapi disebabkan aku duduk depan counter, ramai orang. aku takleh nangis kat situ.

terus kemas barang and lari keluar dari office. aku pegi lari dekat carpark, tempat mama parking kereta. sebab dari situ boleh nampak kl, entah tenang kot tengok ? dahla kat situ gelap, cuak jugak kat mane tahu nanti pape jadi ke, tapi sebab nak nangis punye pasal, redah jelaa.

and aku rasa aku nangis sedu-sedu terlalu teruk sampai mata merah and muka macam hape je, menyebabkan orang yang lalu lalang kat situ buat are-you-okay ? face. even ada yang tanya and aku cuma jawab im fine. nasib baik tk tanye lebih lanjut kalau tk hish aku terjun kat situ jugak. dahla tengah frust ni. silap silap freekick terima haa aku tk tahu eh.

lepas aku dah puas menangis ( cukupla untk waktu itu , mwahaha ) aku naik balik office.. duduk kat situ buat muka badak macam biase. eh silap muka monyet (: then ramai je staff situ lalu lalang tanye aku.

manusia : adik tunggu sape ?
fatin : mak, dalam meeting.
manusia : oh, sape mak ?
fatin : Puan Fatimah.
manusia : OHH, anak puan fatimah lah ni ye ?
fatin : (:

semua orang macamtu. tapi kan tapi kan tapi kan ada dua orang pakcik ni,

pakcik 1 : adik tunggu sapa ?
fatin : mak. dalam meeting.
pakcik 1 : oh mak sape nama ?
fatin : puan fatimah.
pakcik 1 : oh puan fatimah. so anak puan fatimah lah ni ye ?
pakcik 2 : lah name pun fatimah mak nye, mestila ini anak dia


hahaha seriously aku gelak gila masa tu. then mama kuar and terus balik. balik pun stuck in jamn lagi -.- abah call , cakap nak jumpa. so kitorang berhenti ke restoran jejantas sg buloh. pegi solat maghrib kat situ. like gilaaaa ramai, terkaku aku kejap. lepastu makan kat kopitiam kat situ.

aku beli Galaxie ! finally finally. hehehe. Ehh outdated gila -.-

lepas makan balik rumah. oh and sofea sekarang dah panggil kaklong farani, HAHAHA. die belajar dari mama sebab mama selalu jerit nama kaklong faraniii , huahuahua. nasib baik die tetap panggil aku aya, kalau die sebut suraya, haa siapla kene geletek :P
fatin : HAHAHA :D

2 comments:

Qamaruls said...

haha tula spe suh tido lambat

Norfatin Suraya said...

q , dah insomnia nk buat mcm mane, hahaha.