Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Thursday, December 31, 2009

Encik Sony , saya minta maaf.

hey hi hello .


petang tadi mama ajak pergi giant kota damansara, sebab nak pegi kedai phone kawan lama mama , nama dia Kenny. dulu kedai die dekat tstoree , tapi dah 2 bulan kot pindah situ.

nak pegi kedai kenny sebab dah biasa dengan dia. dah dekat 10 handphone kot beli dekat kedai dia. so boleh dapat diskaun, and freebies. hahahah xD

so yeah , nak tukar phone aku dengan kaklong. kaklong punya phone CSL , tak bagus punyaaa ==" speaker rosak la, asyik dengar tk dengar , tah banyak lagi kot. aku punye makin teruk , speaker rosak, keypad tanggal xD asyik on off, memory card tk read, lost content. so akhirnye, mama bagi kitorang tukar phone ! ^_^


aku beli nokia 2700. simple je, malas nak amek berat-berat. Maaf encik sony, saya berpaling tadah terhadap awak. bukan sengaja, semua handphone awak tetap di hati saya tapi saya nak beralih angin dekat nokia, takpe kan kan ? ^_^


Ehh tengok kaklong punye phone. die pilih nak high taste jea xD


kaklong beli phone ni. Samsung Corby. phone ni tengah ada cam sale , so yeah agak murah. and dia touchscreen, nokia punya touchscreen mahal so kaklong beli ni je. and sebab , ada warna KUNING. tak logik kan ? hahaha. kaklong memang suka gila warna kuning. so die pun amek phone tu, hahaha.


ni la phone sony aku , yang aku jual. masa nak jual phone ni , aku .... NANGIS. hahaha. lawak gila, tapi memang aku nangis. tak tahan kot , entah kenapa. antara semua phone yang aku pernah ada, phone ni yang PALING aku sayang. paling paling paling sayaaaaang. banyak sangat kenangan dengan phone ni. takpela awak , awak teman saya masa saya nak masuk sekolah menengah, tapi saya tak habis lagi sekolah menengah , awak dah tinggalkan saya. kenapalaaa awak rosak cepat sangat T___T awak jangan risau eh ? InsyaAllah saya tk akan sayang phone lain , macam saye sayang awaaaaaak. Awak tahu tak , rasa pelik nak taip msg bila guna phone nokia, saya dah biasa taip msg guna awak je tahu. nanti bangun pagi dah takde phone nak flip. kalau awak tak rosak , memang saye simpan awak lama lamaaaaaaaaaaaaa. haih takpe takpe, semoga awak bahagia ehh :)

lepas beli phone , bawak sofea main kat taman tepi tu japp. then pegi makan , lepastu balik. Sumpah rasa weird dengan phone baru nii :'(




p/s : first time aku beli phone, aku tak happy. selama ni aku yang terlebih excited.

2 comments:

Aku said...

Dah pasang chat box, yeh yeh.

Norfatin Suraya said...

er dah ?