Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, December 12, 2009

o'oh ,


fatin : sofea , ayam ke ikan ?
sofea : AYAM !
fatin : IKAN !
sofea : AYAM !
fatin : IKAN !
sofea : AAAAAH !
fatin : AAAAAH !
sofea : bab aya !
mama : amboii ,


sofea : bik , nak air sejuk !
bibik : sekejap.
sofea : ah !
fatin : * main laptop *
sofea : * lari * AYA !
fatin : apa ? kejap lagi bibik turun la.
sofea : nak air sejukkk !
fatin : dekat mana ?
sofea : * lari ketuk pintu dapur *
fatin : ya Allah , yelahh.



fatin : IKAN !
sofea : AYAM !
fatin : IKAN !
abang ngah : eh adik , ayam ke daging ?
sofea : ......
fatin : macam budak tu reti cakap daging lagi.


mama & abah : * bersiap nak keluar rumah *
sofea : abaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
abah : adik pegi naik atas mandi, abah tunggu kat sini. ( ini taktik supaya si kicik tak nangis nak ikut )
bibik : iya, jum naik atas mandi. pakai baju cantik.
sofea : AH ! bik bibik ! bik bibik !
mama : bawak jela pusing naik kereta kejap.
fatin : * macam aku je mase kecik-kecik dulu, ish ish ish *



ye, faira sofea maisara sekarang dah besar weii. demanding demanding. haa lepastu pandai lawan cakap aku pulak tu, masa convo 1 tu haa. and suka sangat pukul org, tak pun tampar org kalau die tk dapat ape die nak -.- and sekarang ade stylee baru . kalau tk dapat ape dia nak, die akan tarik baju orang tu tk pun cakar muka orang tu. ye, saya sudah selalu kena. hahaha semua cakap sofea ikut aku, huahuahua. nasibla semua orang xD dahla muka kitorang sebijik , muka dia sama macam muka aku masa kecik. even style rambut.

tapi si kicik masih disayangi semua orang (:

No comments: