Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Tuesday, November 24, 2009

you'd see me waiting for you on the corner of the street

hey hi hello :)


semalam takde keje nak buat. memang sangat-sangat takde keje. so akhirnya muncul idea untuk mengemas bilik yang macam tongkang pecah, memang bukan bilik anak dara. hahaha. kemas meja study yang penuh dengan kertas-kertas exam and kertas tak guna, buku-buku lame, kemas kotak simpanan, almari buku. dekat 3 jam kot kemas. hahaha.

lepastu kemas almari baju. baju-baju yang dah lama and tak pakai tapi masih dikeluarkan. nak derma kat rumah anak yatim tu :) tapi tk sure bila nak hantar, mama sekarang busy, selalu balik malam.

malam memang tidur mati, penat gilaaaaaa. hahaha.



meja study aku sekarang ada buku teks form 2 je banyak. hersh aku rasa aku takk ready. macam tebalje semua buku form 2. gerun aku tengok buku tu especially sejarah dengan geografi. first bab dah panjang berjelaaaaaaa. takpe takpe sabar.





I'M GETTING OLD :/

3 comments:

adriana nadhirah said...

weiyh cntik meja study.. due kli lime je kite cme aq baik sikit tak sesepah tuu

Edora said...

oh i know that song (the title)

Norfatin Suraya said...

adriana : hahaha aku agak malas ah cuti ni xD

edora : yeahh, lagu by script :)