Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Thursday, November 19, 2009

though these words i say are true, they still fail to capture you

hey hi hello :)


wooh wooh wooh harini last day of school fr 2009. semangat gilaa nak pegi ni + jamuan ;D


lama sikit kat perhimpunan, sebab ada bacaan doa and petua-petua kejayaan and stuff. kelas 1rk2 kena masuk kelas 2rk2. kelas 1rk1 kat kelas 5Saga while kelas 1kaa kat kelas dorang sendiri. kenapa dorang asyik dapat kelas dorang sendiri, kenapa kitorang takk ? padahal kelas kitorang bukan guna pun -.-

pagi-pagi lagi dorang dah kecoh pasal duit kelas. nak bahagikan balik ke, nak buat jamuan harini dengan order pizza or buat jamuan esok kat Mc'D. akhirnya dorang setuju order pizza, 4 kotak large :o masing-masing perut ada 10, hahaha.

so kitorang main game je keje, ade few main monopoli, and farrina brought cluedo if im not mistaken. aku, yamyam dengan anis tk habis habis memekak pasal congkak xD lepastu ada sesi-sesi tangkap gambar. aku baru perasan, lagu dalam handphone asyrul MAJORITY lagu jiwang xD kejap, okay takpe die nak lagu jiwang, but ... asyrul ? jiwang ? errr ....

lepas rehat, semua perempuan kelas kaa and few perempuan kelas rk2 kena pegi bilik jahitan. kelas kaa kena siapkan laporan and kelas rk kena siapkan pola bagi mana yang tk hantar lagi. yang kena pegi aku, yamyam, farrina, syahira, priya and phuja. semangat gilaa kitorang siapkan pola sebab nak balik kelas cepat, pizza pizza xD
kelas kaa cepat gila buat laporan, lepastu terus main phone.

dah siap pola terus balik kelas, sambung main. lepastu anis ajak naik bilik mummy, nak amek folio sejarah. masa nak turun tu dengar mummy tengah jerit-jerit depan kelas 2rk2, tengah marah ape tah. so kitorang turun jela cam biasa. masa aku panggil mummy tuu ,

fatin : err mummy ?
mummy : * pusing * ha fatin ! bawak phone !?
fatin : err .. ?
mummy : keluarkan , now ! and all of you follow me to pejabat !
fatin : dayummm,

ramai gila yang kena tangkap. meh aku senaraikan sikit.


fatin suraya
siti mariam
nasha alyssa
khairin athirah
zulaikha
haziqah ariffin
siti hajariah
amir izzat
ikhwan aimanuddin
solihin
yong dun he


itu jela yang aku ingat. tapi aku taw ada lagii. lepastu mama mummy suh panggil nasha dengan khairin, dorang larikan diri. sampai mummy turun kantin panggil dorang sendiri, pun dorang buat tak layan mummy. mummy dah marah gila baru dorang setuju nak serahkan phone and pegi pejabat -.-

then mummy tanya sape lagi yang bawak phone, kitorang cakapla budak kelas kaa ramai bawak, sebab kitorang nampak dorang guna masa kat bilik jahitan. and masa tu mummy pegi turun kantin, sebab dorang pun tengah jamuan kat kantin, kitorang semua kena ikut mummy. bila mummy tanya takde sorang pun nak mengaku. lepastu mummy suh aku point out sapa yang aku nampak pegang phone. so aku suhla anis qurratul ain bagitau sape yang bawak phone, since die ada dalam group pegang phone masa kat bilik jahitan.

mula-mula dia taknak bagitau, tapi mummy dah marah gila, sampai macam sumpah ke something, tergagap-gagap dorang angkat tangan. memang masa tu kitorang bengang sebab kitorang tau ramai lagi yang bawak, tapi semua taknak ngaku. hersh aku fikir senangje, kau tk jujur kau tk ikhlas kau berdosa habis cerita. dorang takut nak ngaku as if tak dapat balik -.-

lepas dorang ngaku dorang kena pegi pejabar and isi borang pengakuan yang kitorang isi jugak tadi. and entah kenapa dorang semua menangis teruk gila. sampai sedu-sedu and mata sembap. kitorang kat tepi ni tengok jela. sampai ada yang merayu kat mummy kot.

and kitorang semua kena dimerit 10. tapi priya kena dimerit 40. atas alasan dia menipu cikgu, die buat sumpah tipu, die bersubahat bawak phone and die bersubahat jaga phone. sebenarnye phone die pegang tu phone kakak sedara dia or something. tapi dia cakap dekat mummy dia tak bawak. so mummy marah gila la dia tipu. itu paling dahsyat aku rasa.

tapi lepas kejadian tu semua okay je. macam takde muka sedih pun. cuma risau je la en apa cikgu nak buat dengan phone niiii. lepastu aku asyik tergelak happy je sebab dah nak habis sekola equals to holiday. ingatkan nak benci cuti tapi sejak kes phone kena rampas tanpa sebab yang agak tak berapa nak munasabah. so aku pulak nak tak suka sekolah sekejap, boleh kan ? :)

masa balik tu cam aku kecoh gila, asyik nyanyi lagu Selamat Bercuti Sekolah mengikut rentak Selamat Hari Raya. okay jangan layan la. memang masa tu semua orang yang balik aku jerit ' Happy Holiday Happy Holiday ' nasib kau la nak malu ke apa ? sape suh kawan dengan orang gila macam aku. mwahaha xD

tapi yang aku tk faham, phone aku kena rampas tapi aku macam takde feeling, padahal susah hidup tanpa phone Sony Ericsson warna purple berjenis flip o.0



hahaha aku penatlahh. eh kejap kejap,



' i rest my case you are always insane ' - manusiaa. * LMAO