Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Wednesday, November 4, 2009

you cannot conquer this world , dear.

hey hi hello :)



terbangun awal hari ni, sebab semalam tidur awal kot ? pukul 11.30 dah tidur. sedap jea tidur selubung, hujaaan ^^ sampai-sampai jea dah kena sakat dengan budak dua ekor ni haa ,


adriana & zulaikha : hahaha ,
fatin : diamlahh ,
adriana : nampak tak sape jalan sebelah kau ?
fatin : mestilah nampak, rasa nak sepak gak die tk tegur aku, hahaha,
adriana & zulaikha : HAHAHA.


masa kat perhimpunan, kitorang macam berkumpul kat belakang tu tapi kitorang sebenarnye tengah bincang, kak sha datang baru semua takut, hahaha. and kesian azni, priya pegi tolak dia dekat anis ammar masa kelas 1kaa lalu nak balik kelas, hahaha :)


exam english agak senang. cuma ade few question ragu-ragu. ohya mau tanya, endangered tu binatang yang akan pupus or binatang yang dijaga ? semua confuse yang tu. and kitorang start pukul 8.30, pukul 9 semua dah habis. masa tu aku headache gila nak mati, aku tidur jela. but unfortunately, budak 2 ekor tu haa buat bising. sape lagi, ygandran dengan foong lah. and masa tu pulak waktu geografi, maksudnye cikgu rohayu :) and masa tu berebut between foong dengan ygandran nak pegi toilet, tapi foong dapat dulu pas so die cam megahla,


foong : wekk ;P
ygandran : cikgu tengok itu foong die tunjuk lidah dekat saya cikgu,
cikgu rohayu : dah dia ada lidah, nak buat macam mana. kamu tak ade ?
class : hahahahahaha.


cikgu rohayu : semua duduk tempat masing-masing.
ygandran : cikgu ! thivia ini duduk tempat saya, cikgu.
cikgu rohayu : sukahati dia lah dah punggung dia nak duduk situ ,
ygandran : cikgu :(
class : hahahahaha.


terus tak jadi aku nak tidur masa tu. hahahaha. lepastu rehat, hari ni mariam jadi budak tak baik sebab dia malas nak jaga blok, hahaha. macamla aku rajin sangat nak jaga xD diorang semua dah malas nak pegi jaga sebab cikgu kata tempoh sampai hujung bulan 10, so now dah 11 bulan dorang tk payah jaga dah. eh ? aku dengan mariam pegi pusing-pusing blok C. lepas tu my boy panggil, so mariam kata jumpa kat kelas nanti.


lepas rehat, exam seni. eee ' suka ' nya nak exam seni. tapi buat seni sepatutnya bising dan best, tapi tadi semua senyap jea, buat aku rasa mengantuk and takde semangat. lepas tu kitorang semua buat buruk gila sebab tk cukup masa, dont ask mine. takde rupa kot ape yang soalan suruh buat xD and and kitorang check markah math dengan cikgu. i knew mine ! ^^


kemas-kemas kejap, then study sikit for science. kitorang mula exam science at 12.05, and buat pertama kalinya berjaya jawab soalan science dalam masa 30 minit. bukan aku sorang, tapi semua. sebab masa tu semua dah letak pensil, and main-main. tapi bukan nye pasti pun semua jawapan betul xD and mummy kutip kertas 5 minit awal. sebab mummy nak cakap pasal sejarah esok.


weh esok sejarahla, aku risau ! ish risau semua yang dah ingat akan keluar balik :( tolong la doakan eh ? bye lovers :)

No comments: