Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Monday, November 9, 2009

maybe its true, two is better than one :)

hey hi hello :)




heeee. harini bangun lambat. walaupun ada orang dah kejut marah-marah pukul 6, hahaha. and keluar rumah lambat sebab siapkan buku teks, tengokla last minute punye kerja. tapi nasib baik cukup 16 buku :) and baru perasan, ada 7 buku tk balut -.-

redah jela pegi sekolah.


1 : masa perhimpunan, ade 2 kes buat aku sakit hati and bengang. bukan aku jea, ade few peeps lagi. takde insurans eh weh ?


2 : kelas tk cukup kerusi. so aku and anis nak pegi cari. tetibe foong langgar-langgar meja depan kitorang, jalan dengan megah and sombong, tepuk-tepuk dada cakap dia nak cari kerusi. lepastu die terus keluar. memang annoying nak mati. kau nak terima kaki aku and anis ? rasanya sedap sebab kau tk penah dapat lagi kan.

3 : masa rehat. tengah lepak dengan mariam. sekali ada manusia cari pasal. ni memang mariam pun menyumpah seranah la. and tah budak mane ni memang sepatutnya jumpa aku. tapi die lari manetah membuatkan aku pulak naik angin.

4 : masa agama. haa ni kawan-kawan aku faham sendiri lah kan. korang yang cakap. ( jujur ni ). memang aku terasa pun. and plus masa tu pening kepala tahap dewa. tenkiu an-nisaa sebab bagi panadol :)

5 : result exam.

6 : pemulangan buku teks. kena bayar rm 2.10 sebab tk balut buku -.-

7 : dapat buku form 2 yang baru dan lawa ! heeee. tapi tebal -.- and masa tu aku terfikir, aku tk ready lagi nak jadi 14. nak masuk form 2. gila super nak mati cepat masa berlalu. bukan semalam baru first day jejakkan kaki as student SMKBRP ? now dah nak masuk 14 ? aku tk ready aku tk ready aku tk ready.

8 : budak tu pun sepatutnya jumpa aku tapi again, die tk muncul. lepastu baru aku perasan something.

9 : mariam tumpangkan balik sampai rumah :)


okay tu je important things yang berlaku. oh haaa, HAPPY BIRTHDAY ALISSA ! tenkiu for the cupcakes ^^


masa perhimpunan, aku, mariam, khai and azni hyper gila masa budak-budak bermasalah dengar and belajar buat persembahan, mereka TERSANGATLA COMEL. and masa dorang buat persembahan kedua tu, aku ALMOST menangis but tak, heeee. mariam la buat lawak. hahaha.

and pagi before perhimpunan tu, mariam bagi satu berita. yang tk pasti betul ke tak. kelam kabut kitorang bukak stor, heeee. tkyah faham xDD



Okay nak pegi sayang cium buku teks form 2, biar ilmu masuk kat otak. hahahaha.

No comments: