Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Wednesday, November 11, 2009

just because im not falling it doesnt mean im standing strong,

hey hi hello :)



woke up late. sebab semalam tk boleh tidur, tengah demam and selesema :( tapi still bangun pegi sekolah, sebab nak dapat results.


FINALLY, my boy asked me this morning :) it was funny though, hahaha.


lepas perhimpunan, semua pengawas termasuk pengawas percubaan kene berkumpul kat kantin, nak dapat result untk tahun depan. masa tu memang cuak gila. sorang-sorang nama budak form 1 kena panggil. lepastu nama anis syafiqah, siti mariam and lastly khairin athirah. nama aku, priya dengan addy kelas 1kaa takde, time tu dah rasa cam nak nangis dah, bergenang air mata.

ceit. pagi-pagi dah nangis, teruk kan. hahaha.

lepastu cikgu cakap, nama yang tk dipanggil memang dapat, tapi tertinggal dalam bilik guru. sebab paper banyak sangat. so dah okay sikitla masa tu.


pegi kelas 1kaa for pjk.


lepastu masa geografi. dah cuak sebab taw, mesti dapat paper. and mesti result teruk sebab geo tk bace sangat, baca kh lebih sebab selama ni kh memang teruk tahap babun. and yeah, memang result teruk. lepastu cikgu bagitaw jawapan and bincang semua, kitorang semua cam senyap. sebab ramai result teruk. geografi memang agak susah pun,

anis yang sebelah aku pun diam. die lepaskan geram dengan cara kalkulator dia. aku nak nangis, tapi tahan je. sekali nampak thivia dah nangis, aku pun tak tahan. terus aku nangis. and ramai kot yang nangis masa tu. tapi semua nangis diam sendiri, takde sape nak kecoh. habis satu period geografi aku nangis. tapi lepastu dah okay,

tetibe cikgu cakap kata-kata semangat, terus aku nangis balik. sumpah tk tahan gila masa tu :(


masa rehat pegi bilik guru, amek kertas pengawas. and alhamdulillah, dapat.

lepas rehat subjek agama. tapi ustazah tk masuk sebab kena pegi dewan, ape persembahan or something. so kitorang just borak-borak dengan dorang, campur kelas so agak kecoh kot. awang tetibe buat teka-teki, so kitorang cam jawab ah. nasib baik bongok tapi pandai :)

masa math best :) kitorang main game. cikgu bagi perkataan, and sorang wakil setiap kumpulan kena tunjukkan aksi and ahli kumpulan kena teka. memang susah la jugak. hahaha. lepastu setiap kumpulan kena pilih 3, anything, and tulis nak bagi kumpulan mana teka. ada satu tu, group kitorang dapat from group B, fosil. and masa tu aku yang kena wakil group, so aku cam ... macam mana nak terangkan fosil ? how nak terangkan reput ?

and memang lawak gila masa aku terangkan tu, sampai kena baring atas lantai. kalau bersih takpe jugak -.-

sekali tu loceng bunyi, menandakan habisnya waktu math dan tibanya waktu pengakhir hidup, sejarah. sumpah seram sejuk masa tu. tapi mummy masuk dengan muka tenang. so takde teruk sangat kot. and alhamdulillah, result okay-okay. ade 2 ke 3 orang dapat C for sejarah.

so thats it. selesaila result untuk kelapan-lapan subjek. ade few studs get C, rk1 pun ada. so kitorang cam , tahhla.


next year streaming classes o.0

No comments: