Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, November 14, 2009

now its me and you, we're together now

hey hi hello :)


HARINI GIRLS DAY OUT BABEYHH ! :)

pukul 9 pagi, haziqah hashim dah bom rumah aku. nasib baik masa tu dah siap mandi suma, heee. lepak kejapp , dah 9.30 baru bersiap. sebab mariam amek kat rumah aku pukul 10. masa dah pukul 9.55 tu, masih bergaduh lagi cara nak pakai tudung suma, so akhirnya kitorang lambat siapp. mariam sampai baru kelam kabut turun. heee. tapi masa tu rasa cam ade benda tertinggal, tanye zieqa die cakap takde pape. dalam kereta baru perasan, camera tertinggal :( so tkdela gambar nk diupload. rasa nak nangis jap dalam kete tu.


dalam kete, zieqa asyik ngadu cakap pening. sebab kakak mariam bawak laju gilaaa and pasang radio tahap maximum dewa. aku pun pening kepala o.0

sampai One Utama pukul 11 camtu, terus pegi MPH. sebab janji dengan nisaa and adriana nak jumpa kat mph. tapi dah pukul 11.15 camtu, nisaa call aku. dia cakap dorang stuck kat traffic light brp lagi, jamn panjaaaaaang gila. kitorang semua time tu dah cam risau dah. so aku, zie dengan mariam lepak jela baca buku dulu. sekali tu aku pegi kat bahagian teens ,


fatin : * baca buku *
someone : ehem ehem. hello hello.
fatin : * pusing *
someone : * giggles *
fatin : ya Allah, kepala korang lah wehh ! bengong ah ! xD
them : HAHAHAHAHA.


rupa-rupanya an-nisaa dengan adriana tinjau dekat celah-celah tu, lepastu panggil aku. masa dorang call aku cakap jamn tu, sebenarnye dorang dah sampai eskalator. time tu rasa nak sepak dorang je. then tetibe kitorang dapat idea nak tipu zieqa dengan mariam.

fatin : wehh , korangg. nisaa dengan ad lambat lagi, dorang jamn kat traffic kat brp lagi,
zie & mariam : alaaaa. dahtu camne ni ?
fatin : tktawla, dahla tiket kat nisaa.
zie : dorang jamn masa ade polis tadi kott.
fatin : maybe lahh kot.
mariam : alaaaa.
fatin : * stares at mariam * HAHAHAHA *
nisaa & adriana : HAHAHAHAHA.
zieqa & mariam : wehh ! bangang ah korang. mati-mati aku percaya taw tk. eee benci ah. bangang ah weh !


memang sumpah masa tu sakit perut kitorang gelak. muka zieqa dengan mariam mati-mati percaya. sorry ah weh xD

lepastu kitorang terus pegi kat GSC, beli popcorn dengan air. salam mak nisaa lepastu terus masuk wayang. masa masuk tu tk ramai lagi. so ramai orang sebok tangkap-tangkap gambar sume. lepastu iklan je lama 30 minit -.- kitorang duduk turutan : adriana, nisaa, fatin, zieqa, mariam.

OKAY OVERALL, SUMPAH NAK MATI BEST WEH CITA 2012. aku tk taw nak cakap macam mana dahh. berjaya buat kitorang nangis tahap babun gila tahap dewa lahh. antara kitorang semua, nisaa paling teruk gila nak mati nangis. sampai aku kena peluk dia dalam panggung wayang tuu untuk tenangkan dia. and memang aku nak cakap, camne tah. dahsyat gila lah weh. and aku rasa ini movie PALING BEST aku pernah tengok, buat masa sekarang la. dalam panggung tu, kitorang semua buat cam rumah sendiri. cakap kuat-kuat, jerit bila-bila masa terasa nak jerit, nangis meraung-raung. memang best lah.

and ada satu part, perempuan ni tunjuk jari tengah kat lelaki ni, yang kejam kat dia. time tu kitorang SEMUA dalam panggung wayang TEPUK TANGAN. sebab ramai gila bengang dengan this guy, including me. yet, masa this guy mati, aku nangis gila-gila. hahaha ;D

memang cerita ni bagus dari segi nilai-nilai moral. nilai persahabatan, kehidupan, kekeluargaan, semangat kemanusiaan, nila kerjasama semualah. and ada this quote, adrian tu cakap :


"The day we stop fighting for each other is the day we lose our humanity"

memang aku setuju gilaa :)

and kitorang gelak gila-gila masa diorang nak start engine kereta tu, nanti korang tengokla, part masa dia kat salji tuu. kalau korang tak gelak aku tk taw la nak cakap ape. hahaha ;DD and masa tu aku dengan nisaa dah tk tahan sejuk, kitorang pinjam telekung adriana buat jaket xD

cerita tu habis dalam 2.30 ke 2.45 camtu. kitorang keluar terus pegi toilet, semua dah tak tahan. hahaha. mata nisaa sembap gila nak mati. lepas pegi toilet, kitorang pegi solat kejap. then kitorang pegi MPH balik, jumpa IMAN SAKINAH dan FARA AMINA kat situ :) lepastu kitorang pegi makan dekat Mc'D, tapi iman dengan kak fara makan kat Carl's Jr.

lepas makan tu, kitorang pegi Speedy jap, nisaa beli cd All American Rejects ( aaaa ! ). lepastu kitorang masuk Jusco, aku dengan adriana beli sushi. adriana belanja, tenkiu weh :) lepastu kitorang terus jalan pegi Kitschen, nisaa nak beli baju. so kitorang usha-usha jela. ade satu baju ni zieqa nak, die punye meraung cam nak mati je sebab tk cukup dia, bila aku cakap nak tolong topup sikit, tknak pulakk ;P

adriana dengan nisaa balik lepas dari Kitschen. aku, zieqa dengan mariam pegi jalan-jalan cari barang untuk boy masing-masing ( excluding haziqah hashim ). hahaha banyak gila kedai kitorang pegi. tapi sempat shopping kat Bonita, beli rantai, heee :) then pegi pusing seluruh old wing and half new wing, semata-mata nak cari benda TUU. mariam cam nak nangis je tk dapat. hahaha. sekali tu terjumpa satu kedai ni, jual like sweet gila. terus kitorang beli, tak lengah-lengah dah xD

kakak mariam msg tepat-tepat lepas kitorang habis beli. so terus pegi kat depan new wing, sebab tadi kakak die drop off kat situ. sekali tengok kakak die tunggu kat old wing, kena naik atas pusing pegi old wing, dahla kaki masa tuu sakit sebab pakai high heels bertali, merah dah kaki aku. mariam pakai selipar bertali pun sama. tapi redah jela en.

masuk dalam kereta semua dah keletihan gilaa. rasa nak tidur tapi takleh. lagu kuat gilaa o.0

then aku dengan zieqa lepak je dalam bilik, borak-borak gossip-gossip. mak zieqa amek pukul 6 lebih lebih camtu. time tu aku rasa ngantuk gilaa. dahla hujan lebat.


okay sape yang tk tengok lagi cerita 2012, pegilaaa tengok. bukan nak suruh percaya tapi nak suruh tengok aksi-aksi cerita tuu. memang, HEBATLAH WEH.



okay aku dah penat. ni pun gagahkan diri ( ayat -.- ) jugak nak update, kang lupa. ahaa gdbye lovers :)

2 comments:

HaziqahHashim (: said...

oiii masa kau beli keychain tu macm kau ckp aku ade bf je, check balik =.='

Norfatin Suraya said...

oh heeee takk xD