Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Thursday, November 26, 2009

just because im not running away it doesnt mean im not leaving

hey hi hello :)


hari ni dikejutkan dengan kedatangan best friend. patutla semalam rasa nak marah je -.-

Okay aku nak tanya ! Sapa-sapa dekat area rumah dia ada POKOK INAI, tolong bagitau aku bolehh ? please please ? takpun sesiapa yang ada inai and taknak ke, haa tak kesahla. aku tk tahu ape dah masuk dalam diri aku tapi aku nak pakai inai -.- tolong eh korang ?

malam ni nak balik kampung kat kuala pilah. amek kaklong kat cyberjaya then straight to kuala pilah. sampai hari sabtu kott. apa nak buat kat kampung niii ? oh haa creds to kak anis sbb bagi pinjam novel, hangkut sumenye la nanti, wahaha.

maybe 1 & 2 disember kena pegi johor, ada court case. ini mungkin last kot, entahla ikut jelaaa. 3 - 5 might be going to langkawi, sebab LIMA Langkawi, abah ade hal kat situ. tapi mama macam taknak pegi, aku pun malas nak pegi -.- aku dah lama tk pegi holiday so dah takde mood nak pegi holiday. teruk kan ? ish ish ish.

seperti manusia yang lain, ayat bosan dah sebati dengan otak. hersh. tolonglaa bagi idea apa nak buat. Ehh homework form 2 tk siap lagi, pening nye tengok buku sejarah panjang gilaa. Haishh nisaa pun tk buat lagi xD

andd aku takde benda nak update sebab takde activity yang dibuat. Hershh kesian kat youu kan blog ? lately ni asyik kena tinggal tanpa stories yang bestje. alalala takpe takpe i setia dengan youuu ;P

Ehh kenapa ramai pindah tahun depan ? Heidi dengan Harlina pun nak pindahh. Heidi pindah taman melati and lina tk tau lah pindah mane. eeee heidi tu dahla tempat aku bermangkuk, sighs. lina pulakk tempat aku menggedik. kenapa semuaaa pindahh niii ? btw heidi dah selamat sampai sabah, alhamdulillah :)

er okayla aku tk akan online sampai hari sabtu atau ahad. and tk sure la online balik bilaa, takde laptop :/






SELAMAT HARI RAYA HAJI !

No comments: