Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Thursday, November 5, 2009

cant it be sweeter than this ?

hey hi hello ^^



terjaga pukul 6, sebab sejuk sangat. so amek selimut then berselubung, best :) tapi dalam pukul 6.10 camtu, tetibe rasa cam panas, tengok-tengok rumah blackout, semalam pun blackout -.- bangun terus get ready mandi, tetibe masa tengah mandi tu elektrik okay balik, aku pegi jerit kuat-kuat sebab happy sangat. hahaha. nasib baik sofea tk terjaga xD keluar rumah agak awal, pukul 6.50. masa tu sejuk je sebab malam tadi hujan, and rasa cam aman je sebab takde orang sangat and tak sesak ;D

sampai sekolah jea, semua semangat belajar sejarah. aku tk terkecuali. agak mengejutkan jugak la. masa perhimpunan hujan renyai. kain aku dah lencun gila bahagian bawah -.- masuk kelas cikgu tk mengajar. walaupun masa mummy tadi, tapi mummy cakap belajar sendiri, better :) and hari ni aku tk join group farrina, mariam dengan edora sebab aku taw kalau join dengan dorang nanti mesti aku tk belajar, hahaa. so aku study sorang-sorang jela.

tapi pinjam tempat foong yang kat tepi tingkap. sebab jauh dari dorang yang bising kat hujung kelas nun. sumpah, semangat nak mati aku baca buku teks tu. macam nak sumbat semuanya dalam otak ni, kalau muat. lepastu anis datang, study dengan dia sekali.

masa rehat tu, mariam ikut aku jaga blok C. die asyik menyorok je kat belakang dinding tu sebab afiq asyik lalu kat hujung sana, die takut afiq nampak lepastu marah die sebab tak jaga. hahaha. kitorang boleh bergaduh pulak pasal Perang Tiga Segi masa tu, orang lain tengok pun pelik x)

masa tu aku dengan anis kena ulang-alik pegi kelas 1kaa. cikgu maznah panggil cakap pasal exam kh esok. banyak nak mati tahap dewa keluar -.- lepas tu terus exam sivik. aku siap dalam masa 10 minit, yang lain pun macam tu. lepastu cikgu kata takleh amek buku sejarah. aku pun tidurla. tapi aku tidur, memag tidur. lena gila. sebab cam otak aku terasa berat baca sejarah teruk camtu. pukul 11.20 baru tersedar. hahaha. ramai lagi yang tidur. masa nak kutip kertas tu, pn afida jerit suruh haziq bangun, lawak gila masa haziq tersedar tu, mata macam vampire.


fatin : best gila aku tidur tadi. hilang rasa berat otak aku.
ifwat : aku pun tidur, lena gila. dahla sejuk oh.


masa dah kutip kertas, pn afida marah kitorang pasal paper english. nak amek buku sejarah pon takleh. dah la aku tk habis baca lagi. sighs. paper sejarah was .......... sucks. memang paper paling teruk antara semua. aku sakit hati sangat sebab aku go through gila-gila bab 5, 6 ,7. melaka and johor. sebab tu semua selalu keluar. tapi, bab 5 takde langsung kot. bab 6 pun ciput macam, ish. bab 7 pun sama. adat perpatih and adat temenggung, keluar satu soalan jea -.- dorang cam amek soalan simple je kali ni. yang aku tak baca, itulah keluar ! seperti yang dijangkakan, aku menangis lepas exam sejarah. masa tu aku, mariam dengan farrina tengah bincang satu soalan, and aku salah soalan tu. terus aku nangis, mariam jugakla yang tukang pujuk.

masa keluar kelas and jumpa budak 3 orang lagi tu, mulut becok macam bertih jagung. aku, adriana, farrina dengan zulaikha decided nak bunuh diri time tu. hahaha. and masa tu kitorang bincang satu lagi soalan. aku, mariam dengan zie kot tk silap, salah jawab. nangis lagi time tu -.-

sumpah aku cakap, penangan exam kali ni memang hebat. aku menangis banyak kali untuk exam ni jea. tk pernah pernah lagi sebelum ni. kitorang semua cam dah give up untuk exam esok. esok kh dengan geografi, lagi dahsyat. macam takde semangat jea walaupun esok last. dahla esok pn afida nak bagitaw marks english. sape rajin nak tolong bawakkan pisau ke parang pegi sekola esok ? sheesh.


yes, saya tahu anda semua baik. tolong doakan untuk saye eh ? A cukup makan pun jadila walaupun itu sebenarnye tk cukup. terima kasih lovers ;D




No comments: