Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Monday, November 2, 2009

shakalaka babeyhh ,

yaww (: feeling lil bit happy today, sebab agama boleh jawab ? ;D


and hoyeahh today dah hari ketiga exam. kejap je nanti habis exam, CEPAT CEPAT.


pilih soalan number 2 untk agama, sebab soalan number 1 kene terjemahkan perkataan bergaris. heee mane hafal x) and alhamdulillah :) boleh jawabb la jugak sebab ingat ape yg dah belajar and sempat bace points penting, cuma terlupa sikit bahagian bilal bin rabah dengan proses kejadian manusia - tertinggal satu proses -.- harap-harap ustazah bolehla terima, aminnn.

masa bincang kat luar, mariam cakap kat kitorang yang die ade tinggal soalan, bahagian proses kejadian manusia if tk silap. lepastu anis cam marah dia. takpe mariam, chaiyok-chaiyok ! ^^

lepak with my boy masa rehat. hee tenkiu bagi hadiah tuu, comel comel ! :)

masa agama pindah kelas 1rk1. lepastu kitorang as usual, kumpul 5 orang dekat tempat zieqa dengan nisaa. cakap pasal the girls day out. lepastu aku cerita pasal cerita untraceable. memang pyscho gila cerita tu, sampai aku tk sanggup nak tengok lagi sekali. menangis masa one of the guy kene seksa macam tu.

masa english, semua diam sebab pn afida sakit kepala. langsung takde sorang berani buat bising. lepastu cikgu tanda kertas english paper untuk kelas 1rk1. kelas kitorang half je cikgu sempat tanda. nisaa and ridha, as usual high marks. partner in crime pulak tuu ;DD

lepastu ade cikgu relief masa science, teacher annie tk datang, ke busy tah. kitorang bising nak mati macam dah habis exam. aku lepak dengan farrina and mariam. lepastu kitorang berlawan buat suara ' pekark ', yang ditiru oleh anak pak hashim. hahaha. mariam macam nak terjojol biji mata dia gelak, muka merah gila. lepastu mariam buat suara macam cerita the nanny, hahaha sakit perut nak mati gelak.


waktu balik jumpa syakir dengan nadzri kejap. lepastu syakir bagitaw satu benda, buat aku rasa nak layangkan tangan free-free je kat muka dia. tapi nasib baik mariam ajak aku blah. lepak dengan zieqa, adriana, zulaikha and nasha. nasha cerita ape dah jadi between die dengan syakir. muka die cam bengang gila tapi cam nak nangis, so kitorang yang dengar pun dah cam, eee hot jea. masa mariam datang, haziqah suruh mariam pegi confront syakir sebab die dah bengang gila. tapi aku pegi jumpa syakir mintk die explain. yang lain tengok je dari jauh.


fatin : cakap sikit, ape sebab kau mintk break ? padahal dulu kejar nasha cam separuh mati. dah dapat kau blah camtu je en. kau ingat die ape ah weh ?
syakir : aku mintk break sebab aku dah bosan dengan dia.
fatin : kepala hotak kau. eee sakitnye hati dengan budak ni. nasha tu baik kau taw tak.
syakir : dah aku bosan nak buat macam mane.

lepastu syakir macam mencarut kuat gila lepastu die belah. aku pegila balik dekat dorang then aku cerita. nasha dah tak tahan die pegi jerit kuat-kuat dekat syakir. first time aku tengok, terkejut gila. nasha cam tahan nangis je masa tu. sabar jela sha,

lepastu tunggu dia datang kat gate tu, tak datang-datang pun. tah die lepak kat public phone tu en, ye awak taw itu awak. lepastu cam sakit hati, terus balik.

balik rumah, cam penat sangat terus tidur sampai petang. sebab malam tadi tidur pukul 4, bangun pukul 6. best nak mati. harap-harap malam ni bolehla tidur.



okay gdnight lovers :)

4 comments:

Alia Syuhada said...

sape boy kau ? tak bagitau aku pon kan ?

Norfatin Suraya said...

alolo , tk official lagi lah dear :)

fara azmi,,^_^ said...

nanti aku nak citer kat mama,,

haha

ngek,kate nak single lame2,,

mane leh,aku je maintain single sorg2,,

haha

Norfatin Suraya said...

ape ni ngadu2, tk baik tk baik, hahaha. menipu jea single ! abg wan tu apenye ? siap pegi dating lagi, aku pulak yg kena. haaaa !


harap - harap abg wan bace comment ni, hahaha,