Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Monday, November 30, 2009

i'll reach out my hand to you, i'll have faith in all you do.

hey hi hello :)



semalam mama ajak keluar breakfast ramai-ramai. biasanya hari ahad macam tu la :) pegi usha tanjung, tutup -.- so pegi breakfast kat thaqwa ( macamtu eh eja ? o.0 ) had fun time ;D

lepas pegi breakfast, hantar kaklong and sofea balik. sebab aku dengan abang ngah nak pegi potong rambut. and yeahh, aku FINALLY potong rambut pendek o.0 well not exactly pendek, paras bahu je kot.

mama tk suka rambut baru aku sebab mama cakap mcam budak nakal. hahaha.

balik rumah and lunch.

pukul 2, keluar dengan mama and abang ngah. aku dengan abang ngah teman mama pegi wangsa maju, sebab mama ada meeting. aku dengan abang ngah duduk kat luar jela tunggu mama habis meeting. borak-borak dengan abang ngah, amek-amek gambar. lepastu aku conteng whiteboard, buat lagu untuk abang ngah. aku giggles kuat sangat kot sampai mama keluar suh senyap, hehehe. lepastu baca novel, abang ngah baca novel kat phone.

around 5 camtu mama habis. then kitorang pegi kat kedai gulatis belakang tu, nak cari kain baju pengawas. and jumpaaaa kain warna kelabu. cuma jenis lembut and agak mahal kot :o tapi beli jelahh. then balik sungai buloh cari kedai menjahit, boleh bergaduh pulak on the way cari tu, hehehe. tapi kedai tutup.

lepastu abang ngah cakap dengan mama.

abang ngah : wehh sebab suara kau kuat kan, apa kata kau tuka cita-cita ? jadi polis ke. nanti perompak lari ke ape ke, kau jerit je ' BERHENTI SEKARANG ! '. terus die berhenti sebab terkejut.
fatin : hahahahahahaha.
mama : * LOL *


abang ngah : haa tk pun kau keje jadi peguam. kau nak soal org bersalah, kau cakap , ' AWAK BERSALAH KAN ?! '. nanti org tu terus mengaku die bersalah walaupun die tk bersalah.
mama : hahahaha. * menangis *
abang ngah : silap-silap hakim tu mati pulak sebab kau menjerit,
fatin : heart attack ? hahahahaha.


abang ngah : oh haa lagi satu. kau keje macam orang yang jual sabun ke, cream-cream muka tu ke. nanti orang jalan kau ckp, ' BERHENTI ! AKAK CUBA PRODUK SAYA NI blablabla ... '.
mama : terus orang tu berhenti immediately sebab gerun, hahaha.
fatin : hina hina, hahaha.

memang sumpah rase nak tembak je, hahaha. aku gelak sampai rasa nak meletup perut. hehehe.

__________________________________________________

harini teman mama pegi hospital. sebab mama macam rasa bengkak kat perut mama. so pegi kat Tropicana Medical Centre kat kota damansara.

lama gilaaaa kat sana. dari pukul 2 sampai pukul 6 camtu. sebab kena jumpa dua doktor. lagipun doktor ni yang jaga mama and doktor birth sofea, kan sofea IVF baby. mama tk boleh drive balik sebab mama kena dua injection, buat mama rasa pening gilaa sampai nak pengsan. aku kene papah mama bawak pegi kete.

ingatkan nak suh abah datang tapi masa tu abah kat johor and abah punye fligh pukul 6 baru bertolak balik kl, which takes 1 hour jugakla nak sampai ke hospital tu. nak amek kete bawak pegi kota damansara lagi, so susahlaaa en. so mama decided nak drive sendiri je balik rumah. tapi mama bawak slow la.

pfrh masa tuu risau gila sebab memang mama almost pengsan. cuma aku tk faham kenapa doktor tu inject ? o.0 and mama cakap mungkin kena buat another surgery.

sebelum ni mama selalu buat operation so macam ada something tak kena. tahla aku pun tk faham sebenarnye, heeeee.

eh okayla aku nak tidur sebab aku dah penat and ngantuk tahap gilaaa. ttyl lovers ;)

No comments: