Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Friday, October 30, 2009

pfft ,

hari kedua exam, paling teruk ?



harini terbangun awal, sebab cuak math paper 2 and essay, takut takde idea nak tulis. so punyela semangat study english pagi tadi, sampai sekola tengok dorang sume pegang buku maths, tanyela adriana, ' wehh asal sume pegang buku maths ? ' , ' sebab start dengan maths dulu ' , ' Ohh Emm Gee , aku asyik study english dari malam semalam ! ' , ' aku pun baru taw pagi ni, aku ingatkan english dulu ' . so kelam kabut study maths, masa perhimpunan pun boleh gaduh dengan mariam pasal soalan and jawapan, hahaa.

masuk kelas cam biasa, tempat farrina aku serbu. lepastu buat sesi soal jawab kejap dengan dorang pasal maths sume, then cikgu dah marah-marah sebab lambat letak beg la apela. so maths paper 2 ? sucks a lot. ramai gila stuck kat soalan lines and angles and soalan 18, decimal. dah macam-macam method aku try, tak dapat jugakk. mariam muka dah cam nak nangis, farrina die memang dah cam give up, so die main tembak senapang gajah jea. lee jen chuan yang duduk sebelah aku dah hentak-hentak kaki. ygandran dah garu-garu kepala. phuja dah tk senang duduk, priya and thivia dah gigit pen, meja ifwat asyik berbunyi sebab liquid, haridharan mengeluh kuat gila. semuanya cam give up, dah takde jawapan, tk taw nak buat macam mane. so akhirnya, aku main tembak senapang gajah untk soalan 18, and jawab halfway untuk soalan lines and angles, hoping for half marks at least.


masa rehat tu, kitorang berkumpul kat luar and bincang sikit soalan, and kali ni anis yang menggigil sangat sangat, tangan mariam paling sejuk, aku dah rasa nak nangis , again. masa jaga blok, mariam tak habis-habis merungut pasal maths. aku nak bace buku pun tk senang, hahaa. lepastu jumpa fawwaz :) cakapla pasal esok sofea kena pegi hospital, die punye risaunye,


fatin : eh esok fatin ikut mama bawak sofea pegi hospital kott ,
fawwaz : haa ? asal ?!
fatin : ya Allah, risau sangat awek die tu sakit, pegi check up jelahh ,
fawwaz : oh, hehe xD


memang masa tu muka die risau gila, hahaa.


english was okay. boleh la kot jawab walaupun takde idea. bahagian A teruk, sebab 253 words jea, so kira pendek -.- and bahagian C pun tk dapat nak elaborate lebih, tapi dapatla panjang. yang ini ramai pulak siap cepat, boleh siap beratur nak pergi toilet, lepastu ade yang tidur berdengkur kot tk silap, tapi tidurla. lepastu masa tu mariam bangun, nak mintk kertas kat cikgu, so aku bagila isyarat , ' watta ? dua kertas tk cukup ? ' , ' ngiahaha, takk xD '. terkejut gila kot masa tuu, hahaa. masa balik die cakap, sbenarnye die gune dua kertas jea, lagi satu die mintk tuu untuk conteng. ceit, aku mati-mati percaye die buat tiga kertas.


lepak kat luar cam biasa, and masa tu mariam tengah dating dengan * toot *, so tetibe ayah mariam datang awal pulak. mariam pun cam muka terkejut, lepastu die sengih-sengih, * toot * buat suara gedik mintk mariam jangan balik. aku, zie dengan adriana dah sakit perut gelak. mariam muka dah blush, hahaha. and masa kereta ayah mariam pusing depan sekolah, kitorang suruh * toot * byebye mariam, lepastu die pn byebye la kat mariam, mariam dalam kereta dah tutup muka dengan tudung sebab malu sangat. aww, nampak sweet sangat dorang :)

and entah kenapa, waktu balik tadi kitorang banyak gila gelak and sangat kuat. benda bongok pun kitorang gelak. aku siap boleh berdebat dengan skunk kuat-kuat kat situu. tapi masa tu dah ..... so cakap dengan dorang then terus balik rumahh. kat rumah tak penat sangat la, sofea tak buat songeh cam semalam, nak kena dukung jea, kalau letak die menjerit sekuat hati jiwa raga lepastu nangis. patah tangan semua orang. kalau masa 4 or 5 bulan boleh la cakap, ni dah 2 tahun 3 bulan laa sayang oii , nasib baik sorang jela intan permata berlian ni haa.

isnin ni agama. kena study banyak facts. sejarah, geo and kh lagii. so byebye ;D

1 comment:

Kaluih said...

Cool blog!
Nice to knew you