Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, October 3, 2009

oii , penat kot hidup camni . semua jea serba tk kena . ni salah tu salah apeje semua salah. and mama dah taw everything, dari mula sampai akhir. alhamdulillah, bagusla mama taw, senang nak share nanti :). so kepada sesiapa yang terlibat, aku taw maaf tak cukup, tapi ape lagi yang korang nak terima ? so aku mintak maaf sangat sangat dari hujung rambut sampai hujung kaki, walaupun hari tu dah mintak maaf masa nak raya, and belum habis raya aku dah buat salah balikk, hish hish terukk, wahaha xD anyway back to the main point, haa mintak maaf la kat semua, especially you you you you and you, and you know who. jujur jujur jujur sejujurnya, aku berharap keadaan kembali normal, dimana aku hidup bahagia dengan gelak ketawa, or senyuman paling basic, bersama orang-orang yang tersayang disisi. itu dah cukup memadai bagi aku untuk kekal hidup. aku tak nak duit or kemewahan. and yang pasti and kekal pasti sampai bila-bila-bila-bila-bila-bila , aku tak akan stop menyayangi semua semua. so, aku disini tidak mempunyai hak untuk menghalang, cuma hanya berharap segala kesalahan dimaafkan dan hubungan kembali bahagia dengan semua seperti sediakala. AMINNN ! :)

No comments: