Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Sunday, October 18, 2009

anak halal



yes. cerita melayu.


aku , mama dengan kaklong tengok cerita ni from 2.30 sampaila 5 pm. mama mula-mula kata cita ni tk bagus , jangan tengok , tapi aku tengok jugak last-last mama pun tengok. cerita ni memang best , aku bagi 4 bintang untuk cerita ni , dia memang kelakar dan sedih. kita dapat tengok nilai persahabatan , kesetiaan , kasih sayang dan tentang kehidupan. memang cerita ni ada parts yang tk elok , tapi cerita ni tk seburuk yang disangka, macam kat iklan tunjuk.

and yes, aku menangis tengok cerita ni. 2 kali aku nangis. first masa yang ady putra tu mati, and second masa yang ending dia. and cerita ni memang membakar perasaan, rasa cam nak marah pun ade tengok dorang. tapi betul , kita dapat tengok nilai persahabatan yang sejati, kawan-kawan sanggup mati demi kawan yang lain, sanggup menggadai nyawa sendiri demi menyelamatkan nyawa kawan. walaupun hidup teruk dan susah manepun , dorang masih gembira because they stand up for each other. cuma sayangnya , hidup dorang jadi teruk dan berakhir hancur hanya sebab sejenis najis , dadah .

sape yang tk penah tengok tu , pegila tengok.




4 comments:

IddinMX said...

ohh cerita ni
iddin pernah tgk XD
pasal anak ketua gangster pastu dia bunuh ayah dia sendiri kan kan kan? XD
Haha

Norfatin Suraya said...

exactly, yang i nangis sebab dia kill his own dad, was like, tragiknye weii, hahaha xD

porcelain-me said...

:(( (crying)

Norfatin Suraya said...

anem : why dear ?