Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Thursday, October 15, 2009

di-glue-kan

hey hi hello (:



pagi tadi dengan semangat berkobar-kobar nak test sejarah, keluar jalan kaki pegi sekola sambil baca buku teks sejarah, bab 8 and 9. mummy nak buat some kinda test todayy, sampai sekolahh jea nampak majority budak-budak 1rk2 tengah baca buku sejarah, gempakk xD


pegi kelas 1kaa for PJK, as usual. and as usual, lepak dengan those three lesbos kat belakang. berebut paul digiovanni, chace crawford and justin bieber. nisaa ! aku baru perasan channing tatum tuu hot nak mati xD but still, aku setia kat paul digiovanni ! ;DD and matt dallas, mata die babyblue la, cam terpikat pulak, hahaha. anyway zie, kongsi la chace crawford ! kau dah ade banyak sangat, OH ape kate setia jea kat justin timberlake cukup en ? xDD

lepas PJK terus sejarah . and masa mummy masuk tu, phuja dengan priya pegi ngadu something, and phuja nangis gila-gila. tetibe phuja cakap yang fong, budak paling nakal dalam kelas kitorang, and ade few guys lagi pegi letak gam kat kerusi dia, so die tk perasan and die pegi duduk. habis kain dia oh, and dia nangis teruk gila sampai buat aku rasa nak nangis, aku macam dapat rasa sakit hati dia tu. and terus fong diam the whole dayy , lepastu kitorang buat pasal perbezaan dan persamaan untuk bab 8 and 9. penat jea semua org baca and hafal, hahaha. then cakap pasal raja raja and rakyat and stuff, once again mummy panggil aku intan -.- and masa tu mummy keluar kelas jap,

all : intan ... intan .. intan ..
fatin : sheesh, tkyahla panggil intan ! bagi kaki kang ,
mummy : haa kenapa ni ?
fatin : err . dorang ejek saya intan xD
edora & syahira : nama dia sebenarnye fatin, mummy,
mummy : Ya Allah, maafla saye asyik tertukar je nama kamu ye fatin. eh panggil SURAYA lahh ,
fatin : Ohh Emm Gee -.-
all : HAHAHAHA

bm naik pss . rehat macam biasa. new group -.-

lepas rehat, science kat lab. masa tuu sumpah ngantuknye, dan panas yang amat. since aku puasa, aku pun haus yang amat. and cikgu pun asyik ulang jea benda sama, so cam tah tak fokus sangat, tehee. then before habis masa science, cikgu pulangkan buku praktikal and buku nota. sebab masa tuu pn hoo mintk buku kitorang, so masa kitorg tengok tuu, dalam buku praktikal cikgu conteng banyak gila dengan pen merah. incomplete work la tanda soal beratur -beratur la, ish sakit gila hati doe. sebab itu semua experiment so kitorang tk buat la, tapi cikgu ingat kitorang tk siapkan keje. and yang sakit hati tuu, cikgu kata siapkan xcercise 7.12, 7.13 and 7.15 untk hantar kat pengetua, tapi yang kitorang buat tuu la yang pengetua tk check ! aku balik kelas dah marah-marah semua, rasa nak nangis time tu, macam teruk sangat je kitorang ni. mariam kena lagi teruk, teacher tulis ' please pay attention in my class ! please complete ur work ! ' tah banyak lagila kitorang kena.

then english, sighs malas nak cakap but yeah sakit hati jugakla dengan diri sendiri ...

nasib baik lepas english, GEOFRAFI ! semestinya best la, and malas nak taip dialogs sebab lupa, hahaa but dorang mesti berdebat jea keje, tk taw kenapa time geografi jea mesti kitorang bercanggah pendapat then berdebat. tapi best best best ;DD

balik tu kitorang kecuali mariam, lepak kat kelas 1rk2. ade mat discussion, mintk nisaa tolong ajar. then lepas discussion, baru jea nak balik then dah hujan -.- so tunggu kat pondok tu, and tunggu abang ayie jemput adriana, masa tuu dah hujan lebat gila tahap nak mati, adriana balik jea then nisaa balik taska. aku dengan zie redah hujan sampai rumahh, since zie tumpang rumah aku sampai petang. masa otw jalan kaki balik tu, aku asyik menjerit hoyeahh jea SEBAB dah lama TAK MANDI HUJAN ! huu best nak mati time tuu ;DD tenkiu skunk sebab teman aku :)

then balik terus mandi, sebab dah lencun sangat sangat, hahaa. online kejapp, then aku ngantuk sangat terus aku tidur smpai petang, tehee. then bangun jea, borak borak dengan zie lepastu abang ngah panggil turun, buka puasa. and entah why skunk tu malu malu pulak nak makan eh ;P around 7.15 or something, aunty fairos datang jemput :)



yes, i do love you (:

2 comments:

My Life My World said...

Wah ! nama auntie pun ada kat dalam cerita nih. Best best best. Nanti hidupkan lagi watak auntie fairos tu banyak banyak yer ;O

Norfatin Suraya said...

hahaa , dah banyak dah nama auntie dalam post saya. famous famous ;DD