Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, October 3, 2009

wohoo,

harini bangun agakk lewat, terlajak sampai pukul sembilan. okay bukan salah aku eh, cuma malam tu hujan and angin sejuk membuai-buai untuk aku terus sambung tidur, wahaha xD

okay bangun jea kelam kabut call adriana and mariam, arrange everything. last-last mak adriana kata die boleh jemput, tenkiu auntie :) so siap-siap, around 10.30 baru adriana sampai, ( makcik aku sorang nie kalau siap tk penah cepat ;P ). amek mariam and straight to nisaa's. sampai jea rumahh die, die membebel sebab kitorang lambat, as usual :) lepas tu haziqah a and shahira kamal datang. kemudian baru zu, nasha, musliha, khairin dengan hajar sampai ( ade name missing ? ). lepak kejap, tunggu luqman datang. attention : seorang sahaja lelaki xD

then jalan kaki pegi rumah cikgu rohayu, masa tuu pun hujan renyai so semua jalan slow jea. sampai jea rumah cikgu, 1 2 3 .... ASSALAMUALAIKUM ! KAMI DATANG NAK SERBU RAYAAA ! ;DD


cikgu buka pintu jea muka dah sengih-sengih, hahaa so masuk dalam, borakborak japp. tetiba cikgu cakap jangan masuk dapur, sebab bersepah. terus semua serbu dapur, okay not exactly all but most of us, luqman pun join, hahaa cam budak kecik jea, sian cikgu tengok gelak je, hahaa. tanpa segan silu, nisaa adriana dan aku memulakan langkah pertama menjamu selera ;) EH cikgu masak SEDAP okay ? (:

lepas makan tu sambung borak-borak dengan cikgu, sambil sambil tuu tangan mencapai dan mulut mengunyah, hahaha. an-nisaa habiskan separuh balang keropok, separuh lagi aku adriana dan syahira xD and the girls and luqman, habis semua kena gigit nyamukk, luqman punye tangan paling merah kott.

pukul 12.30 camtu, gerak balik rumah nisaa. lepak kat luar, main buaian borak-borak lepak dengar laguu, then zu and the geng balik. lepastu kitorang lepak kat dalam rumah, since luar banyak nyamuk. makan kacang, bace seventeen xD and gosip lepastu cakap merapu. hahahaa,

around 2 camtu, mak nisaa hantar aku, adriana and mariam balikk. haziqah a and syahira tinggal kat ruma sebab dorang tanak tumpang, ayah haziqah datang amek, kitorang keluar dulu sebab nisaa and mak die dah lambat nak pegi kenduri. then ayah mariam amek kat ruma aku.

around 3 camtu, uncle aboy, cousin mama datang beraya rumahh aku. oii anak die yang paling kecik itu comel sangat okay ? die balik around 4, then mama siap japp, then off to kak nana's, ade open house. rumah die yang near midvalley tuu, agak ramai laa datang. oh ya kak nana ni kakak sedara :) makanan memang sedapp, hahaa.

pukul 5, off to cyberjaya pulakkk. pegi amek kaklong, die habis exam tapi tinggal lagi satu paper next wednesday. aku dengan mama dah mengantuk, so kitorang bukak lagu kuat-kuat then NYANYIIII MEMEKAKK, wahaha lagu oldies, fun nakk matiiii . nasib baik aku pun peminat lagu oldies, wahaha.

sampai rumah jea dah nampak auntie farah depan rumahh, hahaa. so erm naik online then mandii. so now aku tengah kepenatan sambil online di atas katil. so yeah, ( macam iddin selalu buat jea xD )




tata (:



gambar akan diupload later.

No comments: