Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Monday, October 19, 2009

luahan hati dan jiwa ,

okay kejap , er so hi.


aku tengah takut sekarang ni. tadi tengah study sejarah tiba-tiba terfikir , pengetua cakap untuk budak rk form 1 and form 2 , sapa yang tk dapat straight a for final , or at least 7 a, kena tukar kelas petang for next year. and so aku teramatlah takut, aku cam terbayang japp tadi kalau aku sekola petang aku boleh mati sebab setahun kot , kalau form 2 this year masuk kelas petang, at least dorang still sekola pagi so takdela masalah sangat. weii korang aku seriously dah takut dah ni -.- nak kena studayyy betul betul masalah nye aku ni otak dah la susah nak ingat, aish macam mane ni korangg . tolong tolong.

okay byebye nak pegi study sampai mata jadi cam mata biru panda kepala teleng.




fatin : weii , aku takutla kalau next year kena tukar petang. aku meraung lepastu mati.
zie : kau ingat aku tk takut ke weii ? -.-

2 comments:

Qamaruls said...

tipu je tue.. klu betul kna buang pun leh wat rayuan.. rayuan konform diterima.. lainlaa kalu dpt straight d..

Norfatin Suraya said...

takk , dorang nak amek petang petang yang lagi bagus result dari kitorg, kalau rayuan pn tk diterima kott , tahla sebab tuka pengetua baru this year ,