Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Sunday, October 11, 2009

the perfect strangers,

assalamualaikum :)



semalam masa kat kat rumahh, aku tengah bosan so pegila amek magazine galaxie, dalam tu pulak ade iklan pasal pizza, buat aku terasa lapar sangat-sangat. then mintk mama tolong orderkan ,


mama, fatin, abang ngah,


maaa, boleh order pizza tak ? tehee ;DD
amek phone mama, call sendiri.
err, tak retiii xD ( mesti cakap kalau tk reti, duk diam )
tak reti duk diam-diam, tkyah order.
dah agak dahh -.-


haha tapi finally mama order jugak, tapi mama yang call , tehee xD then tunggu pizza lame sangat, kaklong dah tidur dulu. aku baru tutup mata jea, pizza sampai, kejam wooh -.- then makan pizza, as usual mesti banyak, hahaa. then lepak jea sementara tunggu abah datang,

around 4.30 camtu abah datang, then semua rush pegi reunion mama kat bukit unggul, bangi/sepang. tapi dalam kereta semua ngantuk jea, dahla naza tu aircond sejuk nak mati, aku yang duduk kat belakang sekali mata kuyu jeaa. stop minum kat kopitiam lepas tol sungai besi tu, pekerja laki tu macam nak mintk penyepak jea oh ! ;P

sampai sana around 6.30 camtu kott, dah ramai gilaa. kitorang duduk kat area berbumbung, sebab area tk berbumbung sebelah swimming pool, tak nak duk situ kang ade adik aku ni pegi terjun dalam situ kang, wahaha. and best gila sepanjang-panjang-panjang kitorang kat situ :)

ade karaoke contest, teka siapa ( tunjuk pictures masa zaman tok adam dulu, hahaa ), and kids punya games and banyak lagii la. and sesi bertemu member-member lama, haha fun gilaa, and aku dengan kaklong and abang ngah buat lawak bodoh-bodoh jea. abang ngah laa paling aku rase nak cubit jea, haha. sebab die aku dengan kaklong tergelak nak terkencing dahh xD

kitorang makan banyak gilaa kot, ABC 2 ke 3 mangkuk, daging rusa, ayam, hotdog, nasi impit, rendang, lontong, ayam, kuey tiau, jagung potong, air sirap yang tk terkira berapa gelas tah, and selebihnya aku tk ingat xD but memang banyak sampai aku ulang alik pegi toilet, lepas makan ABC jea mesti pegi toilet, sejuk sangat kott .

then lepak dengan uncle yus ( tu kot nama dia ) and family, anak die lelaki, form 5 and anak die perempuan, form 3 . kaklong tk habis2 cakap pasal budak lelaki form 5 tu asyik stare kitorang la, amek gambar sofea la, itu la ini la, same goes to abang ngah. okay memang die asyik stare pun -.- nasib baik muka comel xD wahaha nahh average jea ,

lepastu tetibe ade announcement, cakap kids nak terima duit raya so kena line up. and M C tu cakap kids 12 and below jea, but mama dukung adik pegi depan, aku main ikut jea. lepastu tengah line up tuu , tetibe M C cakap ade budak 15 and 13 tahun beratur, so die suh kuar . then dah gelak gelak sume barulahh dorang kuar, both guy.

mama , fatin ,


ya Allah, *giggles*
mamaaaa ! jangan aa pandang camtu, nanti dorang taw, tehee xD


so then just salam and dapat duit raya, lepastu balik meja. wahaha sumpah tk taw malu gila doh, macam ngek je en ? :)

sesi bergambar mengikut kelas form 5 . then mama jumpa kawan-kawan kejap lepastu balikk . dalam kereta tu as usual, tidur ;DD

silalah lihat gambar-gambar yang ditangkap yeah :)






tengok makanan ;D



lovers.


mama, sofea, abah .


kaklong and abang ngah :)









i love you (:


hodoh -.-


abah kamal :)




karaoke ! ;DD




red-ish .


kanak-kanak riang bermandi manda ;DD



tengok, budak kicikk ni nak dukung jea .

No comments: