Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Monday, October 12, 2009

nisaa's ;DD

semalam kitorang pegi rumah nisaa, sebab nak buat study group again, hahaa. pergi dengan zie jugak, around 10 camtu die amek kat rumah aku, lepas balik dari bank. then pegi amek mariam lepastu off to nisaa's.

sampai sane around 11 camtu, then terus naik balkoni. aku macam biasa, mesti pnajat atas pagar tempat duduk balkoni tuu, and nisaa akan on komputer and dengar laguu. masa dia on komputer tu, kitorang cakap pasal cerita 2012 and Mayan and stuff, tengok trailer 2012, Knowing, Independence Day, The Day After Tomorrow and apetah lagi kitorang tengok. baru perasan, semua cerita pasal end of the world. either they believe it or they're just making fun of it.

then ade orang datang. ehem ;DD

lepas dorang balik, adriana pulakk sampai. then semua lepak kat balkoni. lepastu cam bosan, nak amek gambar but camera full, so aku msg afiq, cakap nak pinjam dslr baru diaa, and surprisingly, dia BAGI PINJAM ! :DD

aku memang terkejut gila tapi dah orang bagi pinjam amek jela en, tehee. tapi die ulang-ulang-ulang kali cakap jage elok-elok, jangan bagi rosak ape sume.

afiq, fatin,

ade berapa orang kat dalam rumahh ?
5 termasuk fatin, asal ?
2300 bahagi 5, haa cukup cukup.
Ya Allah, hahaa,
okayla byebye nanti kite jumpa lagi ehh ? * usap usap kamera * jaga elok elok ! jangan bagi jatuh atau pape pun,
yes bos, pahaaaaam.


dan inilah yang terjadi bila sekumpulan perempuan yang gila camera mendapat dslr yang super baru xD




lupa nak rotate xD



haziqah hashim :)




paul digiovanni ! ;DD


Ohh Emm Gee



haha, ily !



alololo ,




she's mine ! (:



ini budak yang malu nak amek gambar xP



ini konon act macam miss gedik, haha.



HOYEAHH ! xD



pose jea lebihh ,



nisaa's :)



nampak apa2 kat area muka dia ? xD



sayang dia gila vavi :)



muka busuk sebab dia skunk ? aha joke :)




comel jea :)



love gila ! :)




ignore the gedikness , haha


muka poyo, tengok kening !



lol xD



ini kanak kanak riang ria ribena ;DD


yaww ini smart ! :)


sumpah, paling cinta suka ini sangat sangat !
model : nisaa



besties tergedikk :)



err -.-



devils wear prada ! xD



tehee ;)






ehee sweet jea :)


mariam nampak bangla sampai nak muntah xD


:)


and lepastu, around 3.30 something, afiq datang amek balik camera dia. alhamdulillah, takde ape ape cacat atau rosak :)

afiq balik jea cikgu piano nisaa sampai, so die praktis kat bawah, kitorang naik study balik kat atas. dari atas kitorang dengar die main, aku rase sesak nafas sebab like laju gilaa and aku sumpah jealous nak mati kat dia !

cikgu die balik around 5 camtu, then semua lepakk atas. lepastu hujan then kitorang tutup balkoni, lepak kat bawahh. kitorang sambung keje, aku dok menyiapkan math yg tah bile nak habis. lepastu pasang lagu kuat-kuat, aku dengan nisaa asyik nyanyi lagu I Wanna by all american rejects, dengan Come Home by One Republic. hahaa,

then around 7.30 camtu, parents nisaa balik. terus SEMUA jadi budak baikk, hahaha lawak nak mati cara macam mana semua diam. and around 8.15, Aunty Fairos sampai. so salam-salam mak nisaa then terus masuk kereta.
masuk-masuk jea dah kena buli okay, kesian aku ): ( auntie, mintk simpati ni xD )


zieqa, auntie fairos, fatin, mariam,


makk, nak hantar fatin ke mariam dulu ?
hantar mariam la, sebab die baikk
acikk ! ape ni masuk kereta je terus buli, saye nak call teledera tapi tk dapat2 lagi xD
HAHA tk payah call teledera, suruh jea *toot* tolong kamu,
ACIKKKKK !
HAHAHA

see ? kesian saye taw auntie, wahaha. nasib baik saya sayang auntie ;DD

aha then balik rumahh, kena lecture sikit dengan kaklong. nasib baik mama tk marah sangat sebab mama penat, tehee sayang korang ;DD

anyway, aku cintakan semua lesbos aku. cacat korang, cacatla aku ( tah pape jea xD )

3 comments:

Anonymous said...

pakai DSLR? gambar tak cun pun.

Norfatin Suraya said...

so ? biarlahh ,

fara azmi,,^_^ said...

ade org jeles tu,,haha