Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, October 10, 2009

the biggest zit in the world


ini adalah hadiah pemberian najwa najihah dan hanim kepada aku, to cheer me up masa aku sedih haritu.
haha gross gila, keluar memancut,


bak kata farrina, die keluar macam mayonis tapi aku rasa mcm aiskrim. haha xD


yang ni kesian gila, aku cam dapat rasa sakit dia. and this is the yuckiest, wahaha.






lepas tengok video semua ni, and banyak lagi pasal zit and stuff, aku rasa cam tk pass je nak jadi doktor. macam mane ni, adoii xD


masa dalam kelas tadi aku cerita kat dorang pasal semua video zits ni, dorang was like euw the whole time. mariam paling dahsyat, muka dah merah tahan muka. kesian dia, last-last aku kena urut belakang dia, nak tenangkan dia. but the boys asyik nk dengar lagi pasal zits, kesian yamyam. sorreeeeh babe ! :)





i think you're obsess with zits video - farrina



p/s = i think same goes to you cos you keep watching the video xD

No comments: