Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Thursday, October 29, 2009

*Bangg

mesti semua dah sedia maklum, harini hari pertama exam.


and malam tadi aku takleh tidur, sebab cuak yang teramat sangat, sampai aku mimpi kawan aku bunuh diri, terjun bangunan sekolah :o then terjaga at 5, langsung takleh tidur, turun bawah duduk dengan mama and baby. lepas mimpi tu rase lagi cam cuak, macam jantung aku mengecut ( ade ke ? ) sebab takut nanti terjadi mimpi tu, mintak-mintak lah dijauhkan.

pergi sekolah cam biasa, tapi macam biasa jugak, semua kecoh nak exam kecoh study kecoh revision last minute. dah masuk kelas, sempat study last last minute lepastu simpan barang kat luar. well, penulisan ? sucks. not exactly that sucks, aku berjaya buat semuanya cuma dah pukul 9.10, aku stuck at half bahagian B and bahagian C, yang panjang-panjang -.- tapi aku berjaya buat semuanya, siap on time. CUMA, aku pegi tulis pakai pensil, so nak kena copy balik pakai pen, and time tu masa dah habis. so kitorang sume cam tulis laju-laju, tulisan tak pernah dijumpai and sampai tangan kram (?) and lenguh. the moment aku habis copy balik tu, aku campak pen lepastu aku jerit. nasib baik cikgu tk kesah, and masa tu tangan dah shaking sangat sangat sangat, sampai nak ikat tali kat kertas tu pun menggigil, then priya yang kena tolong aku ikatkan. lepastu dia cakap ' chill fatin, janganla stress sangat, its over now (: ' haha tenkiu babe.

ni yang best part ni, lepas hantar kertas aku tk kemas meja aku terus keluar. masa tu mariam and anis ade kat luar, edora pun. aku pandang mariam, mariam pandang aku. aku terus peluk dia then aku nangis. tapi aku gelak dan aku nangis jugak. semua cakap ' rasa macam baru lepas keluar dari dewan UPSR, tapi ni lagi teruk ' yeahh exactly, aku rasa ni lagi teruk dari upsr. lepas nangis dalam 10 minit camtu, terus pegi jaga blok dengan mariam. masa jaga blok tu, both muka pucat macam mayat hidup, sebab sejuk and takut sangat.


cikgu azman : awak berdua ni pengawas percubaan kan ?
both : ha ah, kenapa ?
cikgu azman : mana keling-keling dekat lorong ni tadi ?
fatin : dah lari turun bawah,
cikgu azman : haih keling ni memang keling betul la.


*Kringgggg , loceng menandakan rehat dah habis and its time for science paper 2. memang cuak sampai tk tercakap. tapi surprisingly, soalan dia agak senang bagi yang baca buku. cuma adela few questions yang aku stuck, so kira susahla jugak. and masa dah nak habis tu, dorang buat bising macam takde exam. aku pulak bosan, so aku pergi buat tudung macam tudung ..... intan. ade la satu jenis lipatan tudung ni dorang cakap cam intan, sesuai sangatla tu. nanti aku tunjuk gambar xD lepastu ygandran cakap, ' intan means pearl, fatiiiiin, i think pearl is better' , ' yes uncle, exactly. from now on, no more intan. call me pearl, baru class, hahaha xD '. as usual, mariam akan gelak pecah perut kalau aku buat tudung intan then bulatkan mata.


and kesian puteri nurdiyana. harap takdelah yang ejek dia nanti.

gtg , need to study more and more. ttyl .

No comments: