Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Monday, February 16, 2009

uhuk.

eyh.
hello-hello.
( kak shaa,sory fat curik.ahah )

nie sbenarnye tengah busaan tahap gaban.
xde keje.

tadi aku teringat ohh.
mase tengah termenung.
aku kan selalu termenung.
hobi favie :)


if aku dah masuk asrama,
blog aku mesti tidak akan di-update.
kosong jea blog aku.
:'(

and blog orang lain penuh ngan stories sampai aku x larat nak baca.
ahah.


okie2.
mak aku cakap.
result akan dikeluarkan hari jumaat bersamaan tarikh 20 feb.
sebab ape ?
sebab kementerian ngekngok!

sepatutnye keluar 1 minggu sebelum tarikh daftar.
dorang kate kerja x siap.
name x habis masukkan lagi.

eyh.
if 20 baru  keluar result.
23 dah nak pegi daftar an ?
mane sempat nak bali baraaaaaang !

and aku tengah benci gilea.
aku nak pergi dari sini.
time tu jugaklah macam2 halangan.

dulu mase aku x nak pergi.
jalan terbuka luas.
*sigh*

aku x dapat rase mase depan aku ohh.
-.-


tapi takpeee.
aku nak habiskan masa2 yang tinggal.
sebelum aku pergi.
aku nak pergi dengan aman dan tenang.
ape kes an pegi stress2 ?


btw.
smalam pergi taman alam,kuala selangor.
so aku jumpa lah cikgu eli.
cikgu kusess.

cikgu crite kat mak aku


cikgu eli : puan.semalam saya jumpa nabil.die tanya saya " cikgu ! betul ke fatin nak masuk kusess ?
mak : hahah
cikgu : saya tanya die mane die tau.die cakap fatin bagitau*pandang aku*
aku : *tergelak2*
cikgu eli : saya cakap itu kemungkinan.lepas tu si nabil x habis2 yakinkan saya yang si fatin nie tetap akan masuk.die punyelah gembira.
aku : ahah.mamat nie nak kena tembak nie.cikgu,saya kate saye mungkin dapat.bukan dah jamin dapat.nabil2.
mak and cikgu : ahahahah.


nanti aku jumpe die aku tembak.

tapi siti kate,
bom lagi best !
agak betul doe.
:DDD


kebelakangan nie.
ape yang aku post tunggang terbalik kan ?
ahah.
otak aku dah biol.
pening2.


btw.
cepatlaaaah result oiii !
aku menanti kehadiranmu.
gahah.



and alia.
sabar jelah aku ngan kerbau nie.
betul lah aku x nak azroy blanje.
if ko nak,sruh lah die blanje ko jea.
aku kan x makan.
:)


siti.
oi kambing.
UNGU rindu kan ko laaah.
:P




ps = 23 feb bakal menjelma. :DDD

No comments: