Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Friday, February 6, 2009

sejarah

hahah.
entah kenapa.
tapi aku suka belajar sejarah hari ni.
:DDDDD

walaupun aku x suke sejarah.
hahah.

hari nie waktu sejarah pegi bilik media.
setiap jumaat camtuh.

hari nie belajar pasal kesultanan melayu melaka.
aku x suke topik tuh
-_-


mummy : * terangkan soalan *
farhan : err.parameswara selamatkan kerajaannya dengan berperang melawan musuh.
aku : die berperang guna ape ?
farhan : die berperang guna senjata lahh !
aleesya : yelah tapi ape senjata die ? manusia ke ape ke.
haridharan : *bangun* die berperang pakai senjata keris emas,meriam.macam2 lah.
mummy : *gelak gile2* memang lah orang berperang pakai senjata tapi kalau pakai keris emas,
rasenye musuh tuh jumpe die bukan sebab nak bunuh die tapi sebab nak rampas keris emas tuh.kawan2 die pun nak rampas.
ALL : HAHAHAHAHAHAHAH
aku : *menangis sebab gelak*


sampai skang masih gelak.
ade lawan pakai keris emas ?
=))


kitorang macam hyper hari ni.
semua x mengantuk belajar sejarah.
sebab kumpulan lelaki asyik lawan ngan perempuan.

if macam nie selalu,
aku gerenti aku x tidur mase kelas sejarah.
hahah.

No comments: