Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Tuesday, February 24, 2009

last post

hello.

hurm.
sury sangat2.
skang nie tkde semangat.

aku akan bertolak ke teluk intan,perak pada pukul 6 pagi bersamaan hari rabu.

haih.
tanakkkk pegi !

tapi aku pergi dengan membawa harapan semua orng.
kerja yang berat ohh.
heheh


nie adelah last post aku.
maybe kot.
aku akan cuba buat post sbelum bertolak esok.
tapi x janji.
if xde means ini lah last post aku.


aku dah tiada kata2 terakhir.
speechless sangat3.


TKDE SEMANGAT.

doakan aku berjaya kat sana.
doakan aku x akan patah balik.


aku sentiasa sayangkan korang semua.
i love u :)


aku harap korang semua x lupakan aku.
insyaAllah,kita berjumpa lagi bulan mac nanti.
14 march 09 >33


anything just sms phone aku.
bile aku balik aku bace
aku reply lah (:



blog aku kosong jea nanti.


btw.
surylah post nie xde cerita.
aku x larat nak tulis sebab tangan aku berdarah sekarang.


so.
urm.

bon voyage~ (:

No comments: