Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Wednesday, February 18, 2009

sedih atau gumbira ?

aku xde perasaan skang nie.
aku rase macam nak bunuh diri jea.

aku x dapat tahan kesedihan nie.
dalam mase yang same.
aku gembira jugak.

untuk pengetahuan pembaca2 blog ku yang aku sayangi,
aku mendapat tawaran asrama di
SM SAINS TELUK INTAN,PERAK.

jauh an ?
huhuh.
:'(


kesedihan ku tahap gaban.
x tahan.
dari tadi asyik nanges.


orang2 yang mendapat asrama penuh pengambilan kedua adalah : -


Muhd. Danial Muhd. Radzi = Sekolah Sultan Alam Shah

Nor Danial Nor Azmy = SBPI Rawang

Norfatin Suraya Norazmi = SM Sains Teluk Intan

Hariz Rokman = SM Sains Sultan Hj Ahmad Shah Kuantan

Muhd. Hisyamuddin = Sekolah Dato' Abdul Razak



aku sorang jea perempuan ohh.
haih.


okey2.
dengar2.

AKU AKAN PERGI PADA TARIKH 25 FEBRUARI BERSAMAAN DENGAN HARI RABU.


sungguh cepat.
kejap jea hari rabu sampai nanti.

hariz dapat same macam kakak die.
SEMSAS.
huhuh.

perak an ?
ahah.
2 jam jea.
maybe aku jarang balik.
so jarang lah jumpe korang.
huhu.

ahah.
okey lah korang.
jangan sedih2.
hepy2 jea okie ?



lurve korang !
:)

2 comments:

My Life My World said...

Salam...

Fatin, Auntie gumbira dengan result ni. Fatin pergi tau, jangan tak pergi. Ni pun untuk masa depan Fatin juga. Boleh dapat kawan-kawan baru, tapi jangan lah lupa kawan-kawan lama ta. Hidup masih panjang, ini baru sikit jer ni, banyak lagi yan kita kena hadapi masa depan. Yang penting, kita lalui hidup ni dengan penuh makna, buat yang terbaik untuk setiap detik yang kita lalui. Supaya nanti kita tak menyesal dengan setiap detik yang berlalu. Lakukan yang terbaik. Proud of you.

Norfatin Suraya said...

auntie.
tenkiu sangat2 atas nasihat auntie.
saya terharu gilea.
:)

insyaAllah saya akan cuba yang terbaik.
saya x akan lupekan orang kat sini.
:)

tenkiu again.