Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, February 7, 2009

byebye

hari nie.
merupakan hari yang aku sedih gile tahap nak maty.
:"(

pagi2 dah bangun.
sebab teringat nak pergi kenduri kesyukuran rumah aqilah hari nie.

bangun and siap2.
around 8.20 camtu mak haziqah and sampai.

kitorang pergi rumah latifa dulu.
kitorang sampai pagi sangat,
latifa pun x mandi lagi.
hahah.
:P


then on9 guna laptop zie.
die bawak laptop die.
:DD

kitorang breakfast nasi lemak.
ayah latifa beli.
aku share ngan zie.
zie diet ?
hahah.

then bersiap-siap.
kesian mariam,
die dah tunggu kitorang lame.
ngeheh.

dah siap tuh.
around 11 keluar rumah.
pergi jemput mariam and alia.
terus straight pergi rumah aqilah.

sampai jeh rumah qila.
aku keluar dari kereta and aqilah jerit name aku.
aku terus lari kat die,peluk die and nangis2.
:"(

sedih gile tahap maty.
aku sorang je yang nangis.
lepas tuh aku peluk mariam.
nak redakan tangisan.

*sigh*

then kitorang masuk.
salam mak die.
lepas tuh keluar balik,
jalan kaki pergi kedai seberang jalan.
nak beli topup.
hahah.


then balik.
kitorang lepak dalam bilik qila.
lepas tuh an-nisaa,mak nisaa and adriana sampai.

kitorang duduk kat dapur sebab dah mula doa selamat.
mase tengah bace doa pun kitorg borak.
macam 10 tahun x jumpe.
:PP

then kitorang pergi makan.
aku makan sikit jeh.
makan sikit salah,makan banyak pun salah.
songeh tol !
:P

an-nisaa makan sampai 2 pinggan.
hahah.
lauk ayam masak merah.
faviee.
:)


dah makan tuh.
kitorang terus serbu bilik aqilah.

entah macam mane,
timbul balik isu yang kitorang sakat aqilah tu lelaki.

so ini lah kisahnye

an-nisaa : *lari keluar bilik* * ketuk pintu bilik kuat2*
aqilah : * lari bukak pintu *
an-nisaa : oooi ! saya dari jabatan islam.jais wehh !
aku : ohh aqilah lelaki ! weyh ramai gileh pompuan dalam bilik niee !
SEMUA : HAHAHAHAHAH.

aku sampai guling2 atas katil sebab menahan gelak.
aqilah terus bengang.
hahah.
:P

then lepak2 dalam bilik.
borak2 pasal hal perempuan.
hahah.

aku bengang dengan aqilah !
die asyik dapat duit jeh.
dari makcik pakcik die.

dalam tabung die ade dalam rm 1000.
die x nak masuk bank.
kenapalah aku x menabung macam tuh ?
hahah.


lepas tuh,
afiqah sampai.
die sampai jeh aku terus peluk die.
aku rindu die kat diee.
:DD

then kitorang busy dengan phone masing2.
sms lahh,calling-calling lah,bluetooth lagu.

aku bernasib baik,
afiqah bagi aku selongkar phone die.
hahah.
entah kenapa die tetiba baik sangat ?
=_=?

tengah syok2 gelak2,
nabil imad bin azman call aku !
haih.

die call jeh,
terus marah2.
die tuduh aku backup an-nisaa and ridha.
die tuduh aku sembunyikan fakta dorang couple.
then die cakap aku hipokrit.

KONON die tuh baik sangat ?
bile aku cakap dorang x couple,
die x nak caye.
so,
get lost !

hilang mud aku sekejap.
3A pun bengang kat nabil.
sengal gile bapak !


geng 3A pun balik.
sempat salam and peluk diorang jugee.
then raf,shahirah and effah sampai.

raf dah pakai tudung.
bak kata raf
" aku dah insaf.hahah.bajet gileh"

:PP

then ayah latifa sampai.
kitorang sepatutnye pergi makan kat chicken chop kat mane tah.
tapi tempat tu bukak malam jeh.
zie and mariam x bleh kluar malam.

so kitorang pergi petang.
aku,zie,tipa,mariam,aqilah and alia.

pergi makan kat Mc'd.
aku suruh tukar tempat lain sebab boikot.
tapi ayah die insist nak makan situ.
x kan nak halang.

total kitorang makan.
rm 83.

banyak gileh !
aku risau ayah tipa marah.
tapi die kate xpe.

aqilah order happy meal.
:)

aku : eyy.happy meal tuh air ribena lahh.hahah
aqilah : alaah biarlah.im still a kid.kene lah enjoy.
aku : sukati hang lah syg oi.

so die pun order happy meal.
dapat permainan.
hahah.
:DDDD

then kitorang snap picture jeh keje.

aqilah blanje aiskrim sundae cone.
tenkiu hun
:)

then zie pegi tonyoh mulut die kat aiskrim tuh.
so mulut die jadi putih.
hahah.
sebab aiskrim vanilla.
:)

then semua orang ikut.
amik gambar semua mulut putih.
hahah.

gambar aku x dapat ambik.
camera aku buat hal !!
grrr.

harap alia upload gamba ASAP.
:DDD

then pergi hantar alia,mariam and aqilah balik.
mase hantar aqilah,
sekali lagi aku peluk die,nges and aku cium pipi die !
aku x kesah.aku syg die.
:DDDD

lepas tuh kitorang pun balik rumah tipa.
on the way balik,
dalam kereta,
latifa nangis.
die kate die x nak pergi mrsm.

sayuu sangat!
:"(

dah sampai rumah latifa,
tukar baju and dapat baring skejap jeh.
sebab mak zie dah smpai.

aku nak cepat punye pasal,
pakai tudung pun senget.
hahah.

salam parents tipa and cakap tenkiu sangat2 for everything.
then salam2 and peluk tipa.
time tu air mata aku nak menitis dah.
tapi aku tahan.
x sanggup.
:"(

then mak zie hantar aku balik.
tenkiu juge kepada aunty jaf sebab tolong ambik and hantar balik.
:)


and now,
aku rindu gile vavi kat diorang semua.
dari tadi aku rase sayu.
rase nak nanges.
x sangka dah nak berpisah.

aku terasa ingin membenci sekolah asrama.
sebab asrama,
kitorang berpisah.
:"(

korang,
jangan lupakan aku.
ingat,
seminggu sekali mesti call aku !
:"((


bon voyage~

No comments: