Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Thursday, February 12, 2009

surat dari orang gile ?

hello.
sorry lame x update.

tengah down gilea2.
banyak probs ohh.
memang gile banyak.

semuanya pasal ASRAMA.
ahah.
x abis2 isu yang same.

aku nak nanges pun dh tinggal sikit air mata.

erm.
dah 2 kali aku dapat surat dari orang tk betul/gilea.

1st letter tuh.
aku baru balik dari rehat.
bukak2 beg jea ade surat kecik.

die ckp die suke aku since masuk skolah.and aku cantik lah.blablabla.
lepas tuh die ckp kalau aku nak tau sape die,tunggu die kat guard mase balik.

so semua sibuk2 tanye aku,
' fatin ko nak pegi jumpe ke orang tuh ? '

sampai loceng berbunyi dorng tanye.
=_=


so aku x jumpe pun.
aku duduk ngan zie kat depan pagar.
tapi orang tuh x muncul pun.
aku pun malas nak cari.
lantaaak lah.


and today.
lepas balik dari bengkel.
aku check beg and jumpe surat lagi.
aku pun mcm.

' gilea ke ape die nie ? '

ahah.

die tulis.
kenapa x pegi guard semalam ? penat saye tunggu awak.blablabla.saye nk hubungan kite berjalan lancar.fatin,bertapa dalamnye cinte sye pde awak.


wahahahahahaahah.
aku gelak gilea2 bace surat tuh ohh.
and others pun bace.
dorang lagi gelak guling2.
wahahahah.

ayat last sekali tuh.
aku memang geli hati sangat2.

macam.
DESPERADO.
hahahahah.

bagi zie,nisaa,mariam,kak anis,kak jaja,azroy and ade lahh lagi.
semua gelakk.
lawak an ?
hahahahah.

silakan gelak.
:)

aku buat bodo jeh.
aku ade agak budak kelas aku niee.
tapi.
lantaaaklah.
:)


actually.
aku nak buat pengakuan.

dulu kan.
aku budak baru kat SKBRP.

mase aku mula2 masuk.
aku masuk kelas 6 Inovasi.
kelas ke-empat.

then lepas exam pertukaran kelas.
aku dpat 3A 1B 1C.
ahah.
math C.

aku taaau.
teruk gilea an ?
sape suruh x belajar.
padan muke hang.
:P

lepas dapat tau result.
aku ditukarkan ke kelas 6 Budiman.

mase dapat tau tu.
memang terkejut sangat.
plus.sedih.

sebab kena pindah kelas.
walaupun aku baru kat kelas 6 I,
tapi dorang kawan pertama aku kat situ.

mase mula-mula tuh.
aku mogok ngan mak aku.
x nak masuk.
ponteng skolah.

tapi lame2.
aku pikirkan,
aku kena pergi.

then bile aku dah masuk.
aku memang sedih gilea.
sebab dorang macam berpuak-puak.
tapi aku sabar jea.
nak balik kelas I,
mak x bagi.cikgu khanizah pun x bagi.


so aku cuba sesuaikan diri.
lame2 tuh,
aku dh okie.

then aku start rapat ngan zie.ummi zafirah.anis syafiqah.
and the gang laah.

mase mule2 kawan.
dorang okie jea ngan aku.

tapi dah lame2,
dorang x suke aku.

reasons ?

1 : aku gedik.
2 : aku suke layan lelaki
3 : aku suke menjerit
4 : aku busybody.

ahah.
die siap hantar surat kat aku.
ummi.anis syafiqah and syafiqa.
surat,
pinky pink.
:)


start dari situ.
aku jauhkan diri dari dorang.

tapi aku still rapat ngan zie.
dulu zie pun admit.
die x suke aku.

but dah lame2 kawan.
die kate die okie jea ngan aku.
:)

but ummi and the gang.
tetap membenci aku.
sampai skang kot.

then aku ingat,
bile aku naik skolah menengah.
aku ingatkan,
kejadian 2008 x akan berulang.

tapi malangnye aku salah.
ia berulang kembali.

smalam aku chat dengan hariz rokman

 hariz : weyh.dorang semua ckp dorang aman ko xde kat skolah
hariz : dorg aman if ko x dtg skolah
fatin : sape ?
hariz : budak2 kelas 1rk2 lahh.
fatin : kenapa pulak ?
hariz : dorg ckp mulut ko x bleh tutup.menyemak jea dlm kelas tuh.
fatin : sape ? guys ke girls ?
hariz : N.E.V.E.R
hariz : both.
fatin : ohh erm.xpelah.rsenye aku tau sape.


see.
diorang hipokrit.
repeat,
HIPOKRIT.

kawan aku pun terpaksa.
eyh.
haih.
x tau camne nk ckp.

ingatkan x akan kene lagi.
but,
berulang balik.

so aku ade reason kukuh nak blah.
ahah.
:)


cuma aku x sanggup jea.
sangat2  x sanggup.

conversation aku and kak mira

kak mira : hye fatin
kak mira : akak x boleh on9 lame lame
fatin : kak miraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
kak mira : i got something to say.
fatin : yeah hun ?
kak mira : no matter what happens between us,i will always love u as my sis forever
kak mira : maybe this time kite akan dipisahkan
kak mira : tapi nanti akak janji akak akan cari fatin lepas akak habis skolah
kak mira : kite spend time same2.
kak mira : fat pergi awal sangat.akak x puas nak dgr suara fat.akak akn rindu fat gile2.
kak mira : but akk nk fat tau. yg akak akn slalu and tetap syg fat smpai nafas akk yg terakhir
kak mira : akak x akan lupekan mase2 yg kite spend same2.
fatin : akakkkkkkkkkkkkkkkk ! akak buat fat nges. :((
kak mira : kalau fat nges,ngeslah.
kak mira : akk curi2 on9 semate-mate nk luahkan isi hati akak kat fatin
kak mira : fat,nanti bile fat kat sane nanti fat jgn lah lupekan kitorg
kak mira : akk seih sgt fat sbb x dpt smbut bday akk ngan fat
fatin : akak.jgn sedih2.fat perlukan semangat akak untuk pergi nti.
kak mira : akak tau.i just cant let u go.
kak mira : but i'll try.akk mintk sgt2 kat fat,if fat ade probs or ape2.just bgtau akk.i'll always be there for u.
fatin : yeah i know.akak jgn risau.fat x akan lupekan korg.
kak mira : akak x nk dgr fat toreh2 tgn or buat ape2 yg x elok.
fatin : eheh.insyaAllah.
kak mira : fat,plis promise ngan akak. yg fat x akn buat cmtu.bleh ?
fatin : if fat ade mslh jea fat buat cmtu.okie.?
kak mira : plis fat, toreh tangan or buat bnda2 cmtu xkn slesaikan mslh
kak mira : if fat buat cmtuh,means fat x syg akk or sape2 jea.
kak mira : btw.akk ade something untuk fat.lebih kurg mcm poem.akak harap fat simpan selamanya.
fatin : okie2.



fat,alaaaaaa akak sedih lah fat nak pergi.im gona miss u.tapi pergi okey dik ? :)  - kak sha



Q : where are those happy days,they seems so hard to find.
A : those happy days are hard to find when someone u love and care is not infront of ur eyes - kak anis izzaty.



alaaaaa fat jgn lah pegi.nanti akak rindu fat.fat jangan laa pegi - kak ida



abg x akan cari adik lain.abg bertuah dpt adik mcm fatin - amri




semua kata2 itu.
semua ayat2 itu.

membuatku aku sedih.
rase x nak pegi.

sedihnyeeee.
:"(


ehem2.

saya,yang bernama Norfatin Suraya,dengan hati yang ikhlas,ingin meminta maaf kepada kalian semua.kepada sesiapa yang pernah rapat dengan saye.atau kepada sesiapa yang saye lukekan hati dan perasaan nya tanpa saye sedari.saya minta maaf banyak2.saya hanyalah insan biasa yang tidak pernah lari dari kesalahan.saya harapkan kalian maafkan saye sebelum saya pergi.
halalkan makan minum saya.jangan simpan dendam atau marah terhadap saya.sila luahkan sebelum saye pergi.sekian,terima kasih.





ps = 9 hari lagi tinggal untuk menghabiskan masa yang ada bersama saya. :)

No comments: