Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, February 21, 2009

last day school :)

hello-hello.
( curi kak sha punye.ahah :P )

uhuk.
smalam,
hari jumaat.
hari last aku skolah kat smkbrp.

sedih gilea.
x sampai 2 bulan aku sekolah situ.

memang best.
cuma aku x suke few teachers jea lah.
esp tc math & pj aku.
( sorry cikgu )


bukan aku sorang.
tanye budak2 rk lain.
huhu.


pagi tuh,
aku bersiap lambat.
sebab cari2 buku teks aku x jumpe.
( ni lah padan muka x siap awal2 )

kesian susu.
die tunggu aku lame.
sury hun.
:)


then pergi umah kak anis pulak.
kat situ,
kak anis,ikhwan and epi dan tunggu lame.
epi sampai duduk tutup muka.
aku pun rase bersalah gilea.

aku : eyh korangggg ! suri gilea2 aku lambat.sory2.
ikhwan : nie lambat mesti sbb ko kan ?
aku : eheh.biasee.. :P


ikhwan suke sakat aku.
gahah.
:)


then pergi sekolah.
duduk ngan diorang kat tepi kantin
sementara tunggu nak beratur.

then mase nak pegi beratur.
tetibe kak mira panggil.
die bagi aku 1 bar coklat yang PALING besar tuh.
gilea bapak besar.

aku terkejut gilea nak mati.
aku ckp tenkiu and terus hug die.
sedih sangat3.

and mahal tuh coklat tuh.
tapi aku hargai sgt3.
coklat :)

then beratur.
masuk kelas.
1st subjek,geografi.
Pn. Lydia.
:)

nasib baik start ngan guru kelas aku.
bleh lah amik2 gambar.
hahah.

mase die dh mengajar tuh.
aku amik2 gambar murid2 kelas 1rk2.
aku bawak camera.
nasib baik cikgu x marah.
huhuh.


then subjek sejarah.
pergi bilik media.
memang biasa hari jumaat pergi bilik media.

sepatutnya hari nie berlakon.
itu salah satu sebabnye aku bawak camera.
mummy suruh. :)

then kitorang berlakon.
tapi ini berlatih dulu.
berlakon betul2 nye hari selasa depan.

aku sebagai pencerita jea.
aku mane reti nak berlakon2 nie.
ahah.

tapi kitorang berlakon group boys jea.
girls x sempat.
insyaAllah aku masukkan video.
:)


then rehat.
macam biase.
rehat ngan zie,an-nisaa and mariam.
:DDDD

lepas rehat tuh subjek bm.
cikgu kartini.
die masuk die cakap die bagi kitorang latihan.
sebab ade few seniors nak berlatih bahas dalam kelas kitorang.
aku dah agak sape :)

kak anis,kak sha,kak matun,kak aisyah and kak maisarah.

kak anis,kak sha and kak matun jadi pembangkang.
kak aisyah and kak mai bahagian kerajaan.

seriously dahsyat gilea dorang bahas.
aku yang tengok pun TERNGANGA.

sebab die bagi soalan spontan.
so jawapan pun mesti spontan.
mati aku if aku masuk then xde jawapan nak bagi.
x naaakkkk. :P


tiba giliran kak sha.
die macam tegas gilea.
nada die ckp macam nak marah.
tapi bagus.
and tenungan die tuh an,
memang tajam.
hahah.

aku suke part die cakap KEJAM.
die tekan perkataan tuh.
ahah.


lepas dorang bahas tuh cikgu suruh bagi comment


cikgu : sape nak bagi comment kritikan ke pujian ke ?
aku and haziq : hah hari cepatlah.tadi ko kecoh sgt comment macam2.
hari : err.saye suka kak aisyah.
cikgu : kamu suke die dari segi ape ?
KELAS AND SENIORS : WHOAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!
hari : heheh
kak anis : eyh kak aisyah dah blushing !
kak aisyah : hahah.


memang lawak gilea.
farrina and epi suruh kak sha jadi ahli politik.
ahah.
aku SOKONG !
:P

hahah.
sory2.

bm jea amik 3 mase.
so kitorang blajar agama 1 mase jea.

mase tengah blajar agama tuh,
ustazah suruh bangun buat exercise.
sebab kitorang macam mengantuk.

then mase nak duduk tuh.
afiq rafiqi tarik kerusi aku.

so aku pun jatuh lah.
memang seriously sakit.

mase aku jatuh tuh aku gelak2.
tapi aku tetibe nangis.
sebab tapak kerusi tuh macam tercucuk tengkuk aku.

and aku ALMOST tercucuk thumbtack kat blakang aku.
naisb baik mariam sempat tahan.
tpai kerusi tuh x sempat.

aku terus nangis sebab sakit sangat.
ustazah pun marah2.
terdiam kelas.

asyrul : weyh ko x patut buat camtu.kalau die paralyze camne ?
afiq rafiqi : sorry2 wey !
aku : tkpelah.aku tau ko x sgaje.


asyrul tetibe jadi caring.
tapi die memang baik pun.
:)


then mase balik tuh.
aku amik gamba ngan ikhwan aimanuddin.
ketua kelas dan penolong :)
ikhwan poyo jea amik gambar.

then keluar kat guard
lepak2 ngan dorang.
seniors.
aku peluk kak mira.kak anis.kak sha.kak ida.kak matun.kak jaja.
senang cakap aku peluk semua yang aku rapat lah.
amik gambar jea keje.
hahah.

then semua bagi nasihat dan kata2 perangsang.
sedih2.
uhuk.
:'(

1st time aku peluk kak sha.
sebab selame nie die ckp die x suke peluk.
ahah.
tapi aku peluk die.
lurve u !

kak anis pun peluk aku.
die macam x nak lepaskan.
aku pun nangis lah.
x sanggup juga nak lepaskan.
lurve u !


then aku,an-nisaa and mariam duduk kelas 1rk1.
siapkan surat untuk ustad amin.

mase budak2 petang nak beratur.
aku sempat jumpe dorang.
aku peluk alia.adriana.semua2 lah !
siti pun !


and bak kata semua orang
aku jadi MAHYUN
ahah.
bukan hyper lagi.
aku pusing2 kat dataran tuh sambil nyanyi nanananana.
hahah.
an-nisaa ajar aku lagu tuh.
lame2 zulaikha pun join.
hahahah.
dorang semua pelik.
aku pusing2 keliling azroy.
die lagi lah pelik.
ahah.
then snap pictures jea belambak.
InsyaAllah nanti aku upload.
petang tuh balik and tidur.
aahah.
penat gilea3.
okie dokie.
tata for now.
btw.aku bertolak hari rabu pada pukul 6 pagi.
insyaAllah sape2 nk sms pagi tu.
cakaplah.
:)

No comments: