Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Sunday, January 17, 2010

When you're around, i wrap myself in a pearly smile (:

hey hi hello (:


Semalam adriana kejut pukul 6.40 pagi macamtu , mengacau tidur aku sungguh :P lepas dia call , sambung tidur balik, sebab tengah demam and selesema , huuu :P

mama kejut suruh pergi pasar dengan kaklong and abang ngah, bawak si kecik sebab dia sibuk nak ikut naik kereta. Disebabkan dia ikut, aku tak turun masa kat pasar sebab kena jaga dia.

sofea, fatin,

* amik smartag , letak atas stereng * TIT TIT !

eh adik , sayang tit tit.

* cium smartag * sayaaaaaaaaaaaaang tit tit.


haha COMEL gila <3

balik dari pasar, terus bersiap-siap nak keluar. Kaklong nak keluar pergi dating dengan faizi dia :P , aku mama abang ngah adik nak pergi perfection kepong. lepas drop by kaklong kat ktm, kitorang terus pergi kepong. stuck in jamn kat depan tu ==" Sampai je perfection, around 11.30, masa tu budak-budak kelas pukul 9 semua dah habis kelas. Keluar kereta je, nampak Auntie Jaf. eh silap, auntie nampak aku dulu xD salam and borak jap, terus pegi jumpa adriana. tengah-tengah borak dengan ad, Auntie Jaf amek gambar, JEALOUS NI CAMERA AUNTIE LAWAAAA ! xD

bila adriana dah balik. aku dengan abang ngah terus naik atas, nak daftar.

abang ngah, fatin,

asal tempat ni macam pub disko ?

hahahah. ramai yang masuk sini cakap macam tu :P

Ada sorang lelaki ni terangkan dekat kitorang pasal procedure and fees and classes and stuff, lepastu aku amek borang and tunjuk dekat mama dalam kereta, mama kata ' Okay, daftar harini.' haha excited gila kott xD

Bila naik sekali lagi,aku sorang je naik, abang ngah malas nak ikut. so dah uruskan pendaftaran, aku mintak lelaki tu jadi tour guide aku kejap xD supaya aku tahu tempat tu, Ceh. hehehe.
pusing punya pusing, habis sesi tour guide selama 10 minit camtu. And that guy was funny (:

Perfection nampak best. suasana nampak classy. dengan lagu bagai suma. cafe and kedai barang dia pun murah. siap ada bilik untuk guru-guru lagi. abang aku cakap dah macam sekolah. hahah.

Lepas habis hal kat perfection, kitorang terus pergi Courts Mammoth, sebab mama nak beli peti ais. peti ais kitorang sekarang ni dah 13 ke 14 tahun :o since Johor lagi peti ais, hahah. Sebelum pegi courts, kitorang lunch kat burger king. aku lapaaaaaaaaar gila sampai ALMOST beli dua burger, tapi tak beli pun sebab makan fries je, hehehe. kolestrol makanan harus jage ye monkey ^_^

lepas makan, kitorang terus pegi courts. Mama dengan abang ngah yang uruskan barang peti ais, aku kena jaga sofea sebab keja dia asyik nak lari keliling je. Pandai pulak tu mintak naik eskalator, sebab dia suka main situ. so kenala aku ikut kerenah dia, nangis kang tak pasal pasal jee :P bila aku penat, abang ngah pulak kena kejar kecik tu , hihihi.

Lebih kurang 1 jam kat situ, mama jadi beli satu peti ais ni , agak besar kot, haha tak tengok sangat. so MUNGKIN minggu depan dapat (: Kitorang terus balik rumah sebab semua dah penat.

Around 3.30 macam tu , abah datang sebab nak pergi meeting dengan mama. Aku malas nak ikut sebab pening kepala. Lepastu terus tidurrrrrrr sampai petang * Snores *.

around 6 macam tu , sofea macam bosan je, muka sedih pandang luar rumah. Aku ni pulak payah tengok adik kesayangan sendiri sedih, so aku bawak la dia jalan-jalan naik basikal baru diaa. Terus dia ulang ' Sayang yaya ' banyak kali. Dia memang pandai bodek ;D

Pusing pusing lorong 7/3, then jumpa Kak Ainur. ajak pulak pegi rumah kak ruhi. tapi kak ruhi cakap dia kat taman, so kitorang pun pusing la kat taman. Sofea la paling happy sebab jalan je. Tapi dia asyik kena gigit nyamuk, sekarang dah merah merah tangan dia, aku rasa bersalah pulak :(

bila dah balik rumah, tengok mama tak balik lagi. so aku call mama, mama tak angkat. call abah pulak.

abah, mama, fatin,

hello. abah, mama mana ?

we're on our way, sampai kota damansara dahh.

i want to talk to mamaaaa. where is she ?

ye kenapa ?

Hihihi mamaaaaa , boleh tak malam ni dinner kat kopitiam ? teringin makan nasi lemak kopitiam * suara ngade *

Hm okay get ready, kitorang dah dekat. semua kena ikut.

YES MADAM ! ;D


lepas solat Maghrib, kitorang terus pergi Pak Ramlee Kopitiam. aku makan nasi lemak tu sampai habis sebab lapar :o weh 3 hari mintak makan nasi lemak kopitiam, hari ni baru dapat tahu. hehehe mengada kan aku ni ? :P

Balik rumah online kejap. lepas tu ada sesi marah nangis on the phone dalam bilik aku. sejam kot nangis non stop, kahkahkah xD orang sebelah sana pun nangis, haa elok la tu emo malam-malam buta.

finally, aku tidur pukul 2 macam tu sebab mata tak boleh tutup. around 1 macam tu aku bukak internet, hehe baik kan ?


Padahal esok tusyen pagi ni.

No comments: