Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Friday, January 29, 2010

roadrun


semangat berkobar ni , hahaha.


Aku tak tahu sama ada aku yang awal ke dorang yang lambat, tapi bila aku sampai sekolah muka muka familiar takde. cuak ingatkan dorang tak datang xD masa beratur kat perhimpunan, kitorang was like kecoh gilaa :o haziqah gelak tak ingat dunia, aku cerita macam takde hari esok :)


Lepastu semua kena pergi padang, ada menari poco-poco eh ? entah ape tah. kitorang buat main-main gila , HEHEHE. kitorang buat sambil memekak , bila part tepuk tangan je , aku dengan mariam nyanyi lagu pok amai amai. semua orang pandang, sumpah malu gila hihihi xD

Masa tengah turn p2 lari pusing padang, number aku boleh pulak cicir tengah jalan ==" nasib baik haziqah perasan. Sepatutnya aku, zie, yamyam, saa, adriana, azni dgn syahirah hafidz nak lari sama-sama, tapi bila keluar dari gate sekolah je sume berpecah. mariam dengan azni lari laju dulu. aku dengan zie, saa dengan ad kat belakang.

Masa sampai kat checkpoint pertama tk silap, checkpoint cikgu maznah. haziqah tersadung kaki sape tah, die terjatuh :o koyak seluar bahagian lutut, dua-dua belah. kaki kanan berdarah, tangan kanan terkehel. terkejut nak mati masa tu, nasib baik ada pbsm. dah cuci cuci sikit, sambung lari. nasib baik haziqah masih larat nak teruskan. tu pun, kitorang joging jalan jee. saksikanlaaaaa gambar-gambar yang sempat ditangkap, hahah.



orang suma semangat lari, kak aynaa talking talking :P


muka muka pancit, hahah.


chaiyok chaiyok !


' aynaa, mana aci fatin depan kita ! pecut ! '
xD



masa sampai sekolah, semua dah pancit. memang gila pancit, kalau pam angin pun tak masuk sebab bocor xD lepas daftar nama, semua terduduk depan kelas, mariam tidur :P

nisaa, fatin, adriana,

weh, kenapa masa lari tu kan, bila aku stop je, peha aku rasa gatal.

eh same ah. asal eh ?

tu maksudnye lemak korang pecah. korang banyak lemak. tengok kitorang, takde rase gatal-gatal pun :P

itu maksudnye, lemak korang tak pecah ! xD

High - 5 ! :P


biasala , dah penat, mood semua pun nak marathon jugak.

lepas tu cikgu suruh kitorang berjemur tengah panas kat perhimpunan tu. kitorang kena ikut rumah sukan sendiri pegi kutip sampah. rumah biru kat parking lot cikgu. kitorang sampai situ je memang dah bersih takde sampah. so hadi suruh kitorang bagitahu cikgu yang kitorang DAH kutip sampah xD sementara tunggu ahli PIBG, kitorang borak gelak buat bodoh je kat situ. alhamdulillah, dapat tempat redup sejuk gila (:

bila ahli PIBG dah sampai, kitorang pergi kumpul kat perhimpunan. acara pemberian hadiaaaah. time tu best gila bila lawan suara antara kumpulan ! ^_^ semangat gila aku menjerit, nasib baik tk hilang suara xD

dah habis semua acara, terus keluar sekolah duduk kat tempat biasa. disebabkan terlalu penat, aku mariam faiz farrina nad hezrin, kitorang duduk tepi tu buat muka tebal , hehehe.

faizzimo (:

jangan terkejut, budak comel ni dah makin comel (:


bila haziqah dah balik baru aku balik. sampai rumah je, aku baring atas simen sejuk lagi sedap tu xD aku tertidur dalam lebih kurang 20 minit camtu :o sampai mak aku keluar dengan abang aku pun aku tk perasaan. hehehe buruk nye rupa anak daraaa.

naik mandi makan onlineee. ngantuk nih tapi malas nak tidur sebab takde mood. heheh byeee nak pegi kedai, update lagi bila aku terasa nak update , byeee (:




p palang s , ada orang tu entah kenapa lately dia selalu sangat sakitkan hati aku, perli tak tentu pasal. penat tahu tak nak gaduh. kalau boleh taknak ade pun istilah gaduh tu. Ye saya tahu awak sayang saya, saya pun sayaaaaaaaang awak. Takpe takpe, kekal positif (:

No comments: