Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Monday, January 4, 2010

heh , i dont know.

hey hi hello (:



HARINI FIRST DAY SEKOLAH. aku berjaya bangun pagi, tanpa tutup alarm aku ! * Silaaaa tepuk ! * okay okay, ada la jugak orang call kejutkan, heee. tapi still, selama ni kalau bangun pagi, mesti alarm merata, hehe.

Bila nak keluar rumah pagi tadi, aku sempat cari pasal dengan bibik aku, haha. aku taknak keluar rumah, aku taknak pegi sekolah sebab aku takut. then bibik aku marah-marah suruh keluar rumah jugak, nanti lambat pegi sekolah, haha xD

Awak awak, bila dah sampai sekolah kan, aku terfikir ..................... kenapa ramai sangat orang ? o.0 sumpah, ramai gila. kat kantin full, kat tengah sekolah full, semuanya full la. Aku sampai depan kelas rk2 jea , mariam dah jerit lari-lari dekat aku, aku pun jerit sekali. sebab kitorang sama-sama malu, hahaha. Entah kenapa, hari ni semua datang lambat, bila dah pukul 7.15 aku marah-marah sebab zieqa, nisaa dengan adriana tk muncul lagi.


Tak longkap pagi den takdo dorang.


disebabkan pagi tadi hujan, so takde perhimpunan. aku rasa nak jerit sebab for the first time in life , aku NAK perhimpunan. hahaha. Bila dah masuk kelas, aku duduk dengan mariam. Sebelah kanan aku , adriana dengan haziqah hashim.

Guru kelas kitorang cikgu maznah , so yeah, yay us ! ;D bila cikgu masuk and cakap cakap sikit, lepas tu cikgu suruh kitorang uruskan perlantikan ketua kelas and penolong , ajk sume. Cikgu suruh AKU jadi emcee ==" so hm , ketua kelas kitorang : taufiq. penolong ketua kelas : adriana. tahniah tahniah, you guys'd be great ! xD

Bila dah urus semua , aku cakap nak pergi toilet, nak cari kain. since meja berhabuk gilaaa. masa masuk dalam toilet tu, nak pergi betulkan tudung. aku tak perasan pulak sebelah kanan aku kak tqa, sebelah kiri aku kak ida. kitorang perasan masing masing pun bila semua dah tengok cermin, lepastu semua JERIT. kak tqa peluk aku, aku peluk kak ida. hahaha. macam setahun tak jumpa xD

lepas tu jalani rutin harian sebagai pelajar dalam kelas macam biasa. kitorang banyak diam kot harini :o hm guru kitorang tahun ni, majoriti tak sama macam tahun lepas. yang sama pun, cikgu maznah jela.


BM : Cikgu Azlina Abas
BI : Cikgu Irma
Math : Cikgu Suhaila
SC : Cikgu Labibah
Agama : Cikgu Herniza
Sejarah : Cik Azlinah
Geografi : Cikgu Md. Aris
KH : Cikgu Maznah
Sivik : Cikgu Sharifah Mamat
PK , Seni , PJ : Belum dikenal pasti.



so mesti tahu kan kenapa kitorang banyak senyap dalam kelas. haih terasa lain gilaa ==" rindu nak dengar bising budak-budak kelas lama, tapi budak-budak kelas sekarang memang baik cuma tahla, kitorang terasa .... asing. sighs.

Waktu rehat, bila pergi kantin je, sesak gila gila gila :o terus kitorang tak jadi pergi kantin, kitorang tukar direction pergi toilet. dekat toilet pun ramai gila orang, hahaha. masa kat depan kedai buku tu, ada few budak form 1. aku pergi tegur diorang, tanya dorang form 1 ke tak. lepastu dorang cakap ye, kenapa ? aku cakap takde pape, sajeje tanye.

lepastu kitorang semua kecoh cakap pasal dah jadi tua, dah ade junior and stuff. aku la, yang tak habis habis tegur budak form 1. SUMPAH AKU RASA DAH TUA, hahaha.

hari ni belajar rase sekejap je, sebab bila dah habis sc, kitorang terus balik. macam sekejap je dah habis first day, hehe.

hm overall harini okay kot ? walaupun penat, and ngantuk. OH and bosan ==" heh doa doa esok adela perhimpunan yeh.

Mama dah mintak laptop, so yeah byebye lovers <3

No comments: