Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Sunday, January 17, 2010

If you want to know where your heart is, look where your mind gows when it wanders.

hey hi hello (:


Harini bangun lambat , pukul 7.30 :o sebab semalam tidur pukul 2. Itu pun mama yang kejutkan, kalau tak kejut, aku pun tak tahu la, huahuahua. Bersiap cepat cepat sebab kena pergi rumah adriana, nak pergi perfection pagi tu dengan dia.

Tapi bila aku dah turun bawah, mama cakap mama nak hantar kitorang since mama nak pegi bank. so terus jemput adriana kat rumah diaa. Makcik ni melawa nombor 1 :P

Kitorang sampai pukul 8.30, like awal gila. beli roti sikit kat kedai bakeri tu, sebab tak sarapan lagi. naik atas kena ambik gambar untuk kad Perfection, haha lawak gila. bayar yuran and dapat bukuu. terus naik atas, lepas luar kelas sebab nak makan. nak duduk cafe , cafe tak bukak lagi. Kelas kitorang kat kelas 3C, floor atas sekaaaaaaaali.

Mula subjek pertama dengan BM. Dapat cikgu india, ape tah nama cikgu tu. HEHEHE. tapi okay la, not bad dia ajar. simple and senang difahami. Dia ajar agak lawak , tambah dengan ahli kelas yang memang kelakar. tapi mula mula aku cam rasa tak selesa , sebab dorang cam buat lawak bodoh.

teacher, chong, class

kebaikan ...

eh ulang balik.

apa ulang ulang ? saya baru satu perkataan you sudah suruh saya ulang. apa mau ulang ?

hahaha.

kelakar sebab dia spontan, tapi rasa tak selesa sebab cam lawak bodoh. tapi lama-lama dah okay , i mean like okay gilaaa. hahaha best dengan dorang ^_^

lepas subjek bm, kitorang rehat dalam 5 minit camtu. Lepastu subjek sejarah. mula mula kitorang tak perasan dia masuk kelas sebab tengah uruskan buku. tetibe die cakap KUAT GILA :o terkejut suma orang, tersentak jiwa aku , wahaha xD

Kaklong kaklong, tu eh nama dia cikgu hashim ? :P

Tapi dia AWESOME ! ;D dia ajar kelakar gila kot. walaupun bak kata kaklong, sedikit lucah, hahaha. tapi bukan lucah ape yang teruk pun. and sebab suara dia yang kuat terus buat aku hilang ngantuk, banyak gelak sampai sakit gusi dalam kelas dia.

And for the first time, dis sorang je yang aku paham bila die ajar balik subjek form 1, bab 7 : Johor. selama ni aku tak paham pun. langsung. sebab tu sejarah form 1 kantoi xD

rehat kejap. lepastu subjek science. Aku sebenarnye tak paham, cikgu ni melayu ke cina ? muka macam melayu , tapi cakap macam cina. HEHEHE. tapi dia pun ajar best, asyik merapu je , hihihi.


teacher, chong, class

if i bagi you satu lagi biji mata, mana you nak letak ?

buttock.

HAHAHA.


Bila kitorang dah habis kelas pukul 11.30, semua cepat cepat keluar, hihihi. Aku dengan adriana plus hajar lepak kat cafe dulu, since mak adriana sampai lambat sikit. Bila nampak hajar je aku terus peluk dia, for the first time aku rindu dia. Okay semua sila muntah cepat. sebab aku pun dah loya :P

borak borak borak, hajar kena masuk kelas pulak. so kitorang turun bawah sebab mak adriana cakap dah sampai. bila turun , tengok tak sampai lagi. so lepak dengan kaklong sebab dia tak balik lagi. borak borak , mak ayah adriana sampai.

dalam kereta, kitorang boleh berdebat pasal prestasi budak rk dengan budak petang. since ayah adriana ahli PIBG. macam-macam kitorang lawan, finally ayah adriana ALMOST mengaku kalah dengan kitorang :P tapi die tak cakap apa pun, dia kata ' Nanti uncle tolong korang .' something macam tu lah, HIHIHI xD

Bila dah balik rumah, aku penat sangat sangat sangat. Tapi aku malas nak tidur. Tapi aku baring depan tv, last last tertidur ==" nasib baik my boy tak marah <3 :)

Bangun tengok tv dengan mama sofea kaklong. And now tengah online sambil dalam otak pikir homework bertimbun tak siap tapi malas nak buat. HEHE jap lagi nak hantar kaklong balik MMU pulak.



Okayh nak off, sofea dah menggedik nak naik atas bilik mama. Byeeeee.

No comments: