Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Friday, January 8, 2010

they dont know what we've been through, they dont know bout me and you

hey hi hello (:

AMPUN AMPUN lama tak update, biasala kan dah start sekolah , manaaaa boleh online. kalau dapat online pun kejap jeee , mana sempat nak update blog kan kan ? ataupun yang lebih tepat malas kott , heeee ;D


school is awesome, so far. dapat teacher yang awesome jugak , NGEHNGEH. alhamdulillah, awal tahun ni dapat mula mencintai subjek sejarah dengan geografi. sebab apa kaaaan, aku dah faham tau. masa awal-awal form 1 dulu, aku SELALU cakap sejarah and geo susah. so bila belajar pun aku anggap subjek tu suma susah, memanglah tak masuk otak, kan kan ? tahun ni aku tanam dalam otak aku, sejarah dan geografi tak susah mana pun. buka pintu hati dan minda untuk terima, insyaAllah boleh. and alhamdulillah, buat masa sekarang aku stabil di landasan (:

cikgu azlinah ajar garaaaaang, and mudah difahami. sebab tu aku faham kot. aku fokus sungguh ni dalam kelas dia, hehehe. cikgu md aris ajar geografi. die ajar best ! ^_^ belajar dengan dia kan, tak gelak sebab bongok memang tak sah, haha. die ajar agak laju, tapi walaupun laju die bagi full description. so yeah , agak senang untuk difahami. buat masa sekarang la kan.

STILL, RINDU CIKGU ROHAYU :'(

and aku rasa sebab suasana pembelajaran tahun ni dah lain. i mean, tahun lepas susah nak belajar sebab foong, yg, haridharan dan sekutu sekutu mereka asyik buat havoc je dalam kelas kalau nak belajar ==" esp sejarah and geo jugak. cikgu rohayu cakap, ade jea dorang nak lawan. dengan mummy pun camtu. so kitorang kalau belajar, selalu tersasar daripada tajuk sebenar. ex rk 2 , sila la mengganggukkan kepala masing masing.

suasana pembelajaran sekarang dah sunyi. kitorang kalau belajar, takde bising bising dah. ( Teacher Afida, sila percaya ! ^_^ ) kalau setakat loyar buruk hangat tahi ayam tu , mesti mesti mesti la kan , kehkehkeh.

ramai yang cakap sekarang makin bersemangat belajar, sebab dapat cikgu best. haha betul jugak , walaupun tak semua. aku still kena paksa diri untuk fokus dalam kelas science, cikgu labibah ajar. mungkin sebab first topic kot ? heh rindu teacher annie :( die ajar jugakla yang aku paham. takpe takpe :)

still rasa sekolah tahun ni makin sesak. form 3 makin ramai :o setiap pagi kitorang akan ngadu , ' wei aku tak kenal la muka-muka ni , rasa pelik tahu tak '. sebab banyak muka gangster kott , haha. and kitorang tak beli makanan pun waktu rehat, sebab ramai sangat and sesak nak beratur. kalau beli pun, takat air je. tu pun kalau masih awal and orang ramai tak masuk kantin lagi =="

so setakat ni , hidup dalam keadaan stabil dan gembira, alhamdulillah (: semoga takde drama lagi berlaku , huhu. penat dah kot , takmau takmau.

baru first week , homework dah bertimbun. nasib baik boleh buat. and surprisingly , tak rindu laptop :o walaupun kadang-kadang terasa nak baca blog orang, tapi tak rindu. weh pelik pelik doh. aku rindu nak pegi sekolah balik ade la, tknk cuti even hujung minggu pun. weird =="

macam adriana cakap, and ramai lagi cakap, kejap je masa berlalu. baru hari rasenye 1 januari. lepas 4 januari, 1st day as pelajar umur 14. sekarang dah habis seminggu sekolah. sumpah rasa cepat gila masa berlalu. kenapa ea rasa cepat sangat ? haih. lepas tu masuk 2011, then pmr. lepas tu makin tua. hersh ==" masuk form 2 ni pun tak sepenuh hati ready lagi.

takpe la , sama-sama kita harungi ea ? ^_^

No comments: