Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Thursday, January 28, 2010

lahanat

hey hi hello ..


Awal awal aku cakap, post ni kurang ajar nak mati. So kalau taknak baca , sila tekan simbol x di bahagian tabs.



okay, mesti semua tahu phone ni kan ? Nokia Xpressmusic touchsreen. Aisyah, same as urs kan kan ? phone ni la yang aku dengan kaklong nak, SANGAT.

abah, fatin,

suraya , nak new phone ?

NAK. what phone ?

xpressmusic. ask mama.

:D !


masa tu dorang suma baru balik dari college abang ngah, masuk rumah je abah terus cakap macamtu. aku macam excited lah ni kan , phone baru, hahah walaupun baru je tukar phone kan xD mama bagi aku phone xpressmusic tu, suruh aku charge. dah try suma charger tapi tak boleh. nokia ada dua je jenis charger, lubang kecik or lubang besar kan. so both charger tak boleh.

phone tu ada orang jual kat abah, kat office dia. lelaki cina. dia jual sebab dia kata die need money badly, and dia jual 2nd hand for 200, so abah belila. abah beli untuk aku sebab dia tahu aku nak xpressmusic, and dia nak my new nokia 2700 untuk bagi kat eric.

petang tu mama dengan abah pegi the store. bila pergi kedai untuk check, and dia bukak terus phone tu termasuk skru suma. tengok tengok phone tu TIPU. lubang charger tu takde lubang untuk charge pun, all the components dalam tu langsung takde, memory card punya tempat ada tapi takde reader, usb punya tempat tu takleh bukak. yang ori at the phone hanyelah the stick dgn bateri dia je.

masa mama cerita kat aku pasal phone tu, aku NANGIS kott. sebab aku cam sedih and rase bersalah gila. kesian kat abah tahu tak, haih. die beli phone tu berniatkan untuk bagi aku sbb aku suka phone tu, and dia nak amek phone ni nak bagi eric. so aku rase sedih tahap nak mampus.

aku memang bengang ah dekat cina tu, aku sumpah seranah dia dohh. memang lahanat lah kau. menipu orang lain untuk kepentingan diri sendiri, what the mother f. Sorry sumpah aku tak dapat maafkan kau atas perangai lahanat kau tu. kalau ikutkan kudrat aku cincai kat sampai lumat, aku gergaji otak kau secara free je untuk bagi kau sedar apa itu maksud perikemanusiaan. EH AKU RASA DAH TAK TERKATA TAHAP CIPAN MARAH AKU KAT KAU. lahanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat.

untuk kali pertamanya setelah aku berblogging selama 1 tahun, 4 bulan, 1 minggu dan 6 hari, aku buat post mencarut macam ni. tak pernah pernah terniat untuk buat, mak bapak aku pun tak ajar aku buat macam ni. tapi disebabkan KAU lelaki perangai macam sial ni, aku memang tak tahan. tak tergambar perasaan aku kau tahu tak.

Hidupla kau dalam keadaan rasa bersalah. Eh aku tak rasa kau akan hidup dalam keadaan tu, sebab aku rasa kau TAK ADA perasaan. heh.

Aku sekarang hanya boleh berserah kepada Allah. Dia pasti akan membantu orang yang teraniaya. Aku yakin, kau akan mendapat balasan yang setimpal. Aku tak boleh buat apa apa, aku hanya boleh berdoa. Aku mencarut maki hamun pun tak boleh dapat apa kan, habuk pun tarak kan. Takpe takpe.

Eh aku berdoa sangat doh kau jumpa blog aku, biar kau bace sendiri. lantak la macam kau nak jumpa pun, surf blogging ke ape ke taik kucing aku tak kesah ! tapi harap kau jumpa dan baca suma ni. Perasaan kau lantak pi mampus aku TAK AKAN amek peduli perasaan manusia sial macam ni.


Sorry la kalau post ni banyak mencarut, dah tak peduli. lastly, go to hell.

3 comments: