Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, January 23, 2010

he fills my heart with very special things.

hey hi hello (:



Awak Awak, Saya rasaaaaaaa nak makan cendol sangat sangat sekaraaaaaang, sesiapa ? ^_^


Harini terbangun lambat pergi sekolah T_______T kelam kabut aku bersiap pagi tadi, jalan pergi sekolah rasa macam sekolah ni aku punya sorang je, hihihi ;P Sampai kat sekolah, tengok ramai ahli kelas aku yang datang, lemah semangat den, dalam hati dah fikir ' Mesti belajar la hari ni, ramai orang '.. pemalasnye akuu :P


Perhimpunan b o s a n :o

Masuk kelas je tengok-tengok cikgu Irma dah masuk. Kena buat essay ==" aku takde mood langsung nak buat essay pada pagi sabtu dalam keadaan mood tidur, tapi tapi ..

fatin, cikgu irma, class

err teacher, takyah la buat essay. ilham saye cuti hari sabtu :P

betul teacher, mengantukk.

no essay ? dah tu nak buat apa ? menyanyi ?
OH YEAHH ;D


so yeah, kitorang menyanyi ^_^ tapi nyanyi lagu oldies jeaaa. Sebab entah kenapa, RAMAI pulak budak rk2 yang jadi baik harini, in a sense of tk bawak barang larangan :P so kitorang nyanyi lagu kat phone teacher irma jeaa :) macam macam kitorang nyanyi, lagu seasons in the sun ! ^_^ , lagu Sway xD , and ape tah lagi, tak ingat, hihihi. Tapi cikgu tulis lirik lagu Love Story - romeo and juliet kat depan, kitorang nyanyi ramai-ramai.

tak silap aku, cikgu nangis masa nyanyi lagu ni :o


Lepas english, subjek sivik. kitorang kena buat tokoh ape tah, list kan ape semua. cikgu bagi cari bahan kat rumah, so aku baca novel instead ;D tengah syok syok bace novel, tetibe cikgu suruh aku dengan mariam join group depan buat lakonan. kitorang yang tak tahu apa-apa bangun jela, lepas tu malukan diri kat depan tu haa. Group awang paling hebat ! pasal syahirah hafidz sebagai anak yang nak jadi skydiver, awang sebagai abah and azni sebagai emak. anak pak hashim jadi nenek :P adriana, kau jadi apa eh ?


syahirah, awang, class

abah, saya nak jadi skydiver boleh ?
* blablablablabla * Cuba kau jadi manager macam abah ni, ada syarikat sendiri, ehem, Awang Holdings tahu tak.
alaaaaaaa, manager tak best la.

abah kau ni siap dapat gelaran dato' lagi. Haaaa ! Dato' Dr Haji Awang. hebat tak abah kau ?

HAHAHAHAHAHA.


aku gelak sampai nangis kot xD awang dapat title the best actor. zie, syahirah and adriana dapat the best actor. tak puas hati, zieqa jadi nenek duduk je. ahaha.


Masa rehat harini best gila hidup aku. sekolah sunyi tapi tak sampai tahap nak mati macam hujung tahun lepas hihihi. and disebabkan sekolah tak bunyi loceng harini, aku haziqah dengan mariam masuk kelas 10 minit lambat :o masa geografi, cikgu md aris.

HEHEHE aku tak faham ape cikgu ajar masa geografi. aku tengah mengantuk kahkahkah. nasib bab 5 jea, rajah. simple so takde ape yang nak fikir. Heh lepas tu amende ah dorang bebel aku pun tak pahaaaam.

Lepas geografi subjek bm. Heheh kitorang merayu kat cikgu azlinah supaya tak belajar. then kitorang salin notes pasal pertandingan menulis surat kepada perdana menteri. Tetibe cikgu mintak tolong aku pergi cari orang yang nak jaga kamar puteri, mintak confirmation. Since isnin banyak subjek penting, so aku dengan adriana pegila cari. Habis satu sekolah aku merangkak weh =="

Kitorang tak masuk pun waktu sains yang last. kitorang habis ronda dah pukul 1 camtu. lagipun cikgu tk ajar, dorang buat kuiz. AYAM MENANG, KAHKAHKAH xD

waktu balik, drama drama drama ..

Sampai rumah lebih kurang pukul 1.40 camtu, balik terus solat and bersiap. around 2.13 macamtu adriana msg cakap dah keluar rumah. Mampuih den tak pakai tudung, tak makan lagi ni. mariam pun tk sampai lagii. Kelam kabut pakai tudung, turun bawah capai piring senduk sikit nasi. makan dalam 5 sudu macam tu, mariam sampaii. tak sempat suap lagi dua sudu, adriana pulak sampai. Heh kelam kabut minum air salam mama lari keluar.

Terus pegi amek hajar kat bandar baru. masa tu dah pukul 2.30, so maksudnye kitorang dah lambat for kelas. aku dah target sampai perfection dekat pukul 3. disebabkan jamn, kitorang sampai dalam pukul 2.50 camtu.. terus lari naik atas tag kad, suruh mariam daftar and kitorang marathon sampai kelas xD

Tengah tengah belajar, mariam masuk kelas sebab die ambik try class. so kitorang macam havoc gila, dah la sekelas dengan solihin. mama ngeng ni entah kenapa minggu ni blue gila nak mampus. aku dengan haziqah kalau waktu balik duduk dengan dia, mesti dia sebarkan virus, huahuahua. Cikgu kata nak hantaq pi menggatal kat sabah nun, padan muka hang nokkkkk.

Kejap je dah pukul 5 , habis kelas. tak rasa langsung dah setengah hari habis. memang sumpah penat gila tahap nak matiiii. dengan lapar tak lunch nyeee. dengan tak cukup tidurnyeee. Hersh.

Tadi pegi klinik lagi, sebab mama masih tak sihat. dah dua kali keluar masuk hospital pun tak sihat lagi. dah check denggi, tak pulak. tak tahu la ape.

Okayh nak pegi ganti tidur tak cukup. Tidur awal, esok tusyen pagiiiii. Takpe takpe, nak belajar punya pasai, chaiyok chaiyok ! ^_^

2 comments:

adriana nadhirah said...

aku jadi kakak je :) eleh tido je awal bangun tetap lambat gak :P huahuahua.. penat tangan cek call hang pagi-pagi

Norfatin Suraya said...

Eh itu merupakan suatu amalan mulia, kejut kakngah xD hahah aku kan suke tidur :P