Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, January 31, 2009

mrsm

hello.
sorry lame tak update.
:)

so,
hari ni keputusan mrsm untuk 1st intake keluar.
dan nama aku tidak tersenarai.
aku tak tau nak sedih ke nak gembira.
-_-


kalau korang semua nak check,
bukak laman web ini.
www.mara.gov.my

ade few people yang dapat.

afiq rosman = mrsm lenggong

sanjeeve = mrsm kuala klawang

harith haiqal = mrsm langkawi

latifa izzara = mrsm pasir salak

aqilah zulkeplee = mrsm langkawi.


ade 2 orang member aku masuk mrsm langkawi.
gileh bapak best.
aku pegi survey web mrsm langkawi.

and aku gile suke,
die bukan dorm.
die bilik.
1 bilik 4 orang.

and tempat tuh agak besar.
tenang kot ?
entah.
xpenah pergi.
tapi tengok dari laman web die.


aku x pasti semua budak yang dapat tawaran tu pegi ke x.
well,
masih ade 2nd intake sbp menyusul selepas nie.

*sigh*


mak aku cakap name aku ade.
untuk sbp.

kite tunggu dah lihat jelah.
:)

okelah.
sorry post pendek.
cuti2 nie xde cerita kecuali perkataan BORING.



tata~
:)

No comments: