Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, January 10, 2009

gaji ?

hello.
sori meh lame x update.
memang MALAS.

so erm.
pagi tadi pegi ambik susu kat umah die,
around 8.45 camtuh.

then kitorang terus pegi kat office mak aku.
kitorang berkerja.
huhuh.

masa sampai tuh,
anysa and kak nazeen x sampai lagi.
so kitorang pegi breakfast.
kat kedai raju kot ?
and kedai tuh gileh penuh !
hahah.

lepas tuh,
pegi balik office mak aku.
and mase tuh kak nazeen dah sampai.
die tunggu kat meeting room.
so kitorang pegi meeting room.
lepas tuh anysa pulakk sampai.

then kitorang start buat kerja.
mula2 buat baik jeh.
lame2 makin bising.

susu start dulu,
die menyanyi lahh.
ketuk2 meja lahh.

hahah.
then susu amik 1 kertas kosong.
and mula conteng2.

die tulis,
" nurul farhana lurve david archuleta "
hahah.

then aku pon join sekaki conteng.
hahah.

then kitorang sibuk main handphone.
mase tuh,
sms kak anis and heidi.
pakai phone susu.

then kak nazeen marah.
die cakap,
" girls,i want u to focus.put ur cellphones on the table.even i'm not using my cellphone"
hahah.
terus aku and susu simpan phone kitorang.
=)

then terus buat kerja.
erm,
penat + boring ohh.
sebab asyik buat kerja tuh,
and duduk jeh.
sakit kaki aku.

andd,
susu cubit aku.
ape nieh,
kak anis ajar ek ?
grrr.
sakit ohh.

then buat kerja sampai petangg.
lepas tuh,
pegi makan kat restoran dekat dengan situ jugakk.

then hantar kakak aku balik UIA.
lepas tuh,
on the way balik tuh,
mak aku borak2 ngan susu.
cakap pasal cita2 die.
and mak aku cite kisah mak aku.
huhuh.
=)

then hantar susu balik rumah.
memang best.
hahah.

tadi,
pegi umah adriana.
hey,
die dapat adik baru.
comel ohh.
lagi comel dari adriana.
hahah.
=)

name adik die,
aqilah sakinah.
huhuh.

erm,
balik dari rumah adriana around 10 camtuh.

and hari nie,
aku sungguh penat.
hehe.
:)

No comments: