Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, January 3, 2009

jog

haha.
kesian kak anis.
mata die bengkak.
huhu.
sorry2.

so pagi tadi.
nak bangun punyelahhhh susahhh.
huhu.

sebab smalam tido kul 3.30 am.
sebab online ngan kak anis n amri.
haha.

tengah lawan2 status,
tibe2 kak anis off.
rupenye die tertidur depan com.
haha.
apelahh.
:P

so pagi tadi bangun kul 7.30.
alarm dh bunyi dari pukul 7.
tapi off and sambung tido.
then kul 7.30,
heidi misscall.
tengok time tuh dah lambat.
so bangun terus siap2.

then call kak anis.
x angkat2.
ni mesti kes masih tidur lagi.
haha.
dah dekat 20 kali call baru angkat.
haha.
tu pun suara orng mengantuk SANGAT2.
haha.
kesian akak.


pastu die sruh bagi 10 minit.
then call susu.
nak kejut die.
sebab kitorang ajak die.
tapi,
die pun x angkattt.

so aku pikir die x bangun lagi.
sebab penat main futsal smalam tuh.
then call umah die pun,
xde sape angkat.

then siap2.
kak anis sampai.
mase tuh tgh pakai tudung.
then heidi and amri sampai.
tunggu pakai kasut jap.

pastu kitorang proceed pegi umah susu.
tekan bell umah die pun xde sape bukak pintu.
huhu.
sori lah ganggu pagi2.

then pegi taman besar.
borak2 jeh lebih.
haha.
heidi pegi main basket jap.

then aku call fr.
ajak die dtg skali.
mase die smpai tuh,
aku,kak anis n amri tgh duduk kat gelongsor tuh.

then bile nampak fr jeh,
aku jerit.

aku : FR ! I MISS U !
kak anis : ya Allah,malunya nak mengaku kenal die nie
amri : tu lah.kalau xde org xpelah.

haha.
then lepak2 kat gelongsor.
tetibe heidi dtg balik.

fr : oh hye shaza !
heidi : urm hye

kitorang sume dah gelak2.
sebab fr x tau heidi ade.
hehe.

then pegi main basket.
kak anis,heidi n amri lahh.
aku n fr duduk tgk jeh.
huhu.

lepas tuh,
pegi tanjung untuk breakfast.
kak anis belanja.
huhu.

aku n fr x makan.
aku minum.
fr x makan x minum.
haha.

xde selera lahhh.
=)

then tibe2,
hujan lebat gileh.
and fr pulakk ajak mandi hujan.
aku setuju jeh.
=)

tapi kak anis x nak.
lepas pujuk2,
baru die setuju.
sebab yg lain pun x kisah mandi hujan.
haha.

then kitorang jalan dalam hujan.
best!
=D

pegi umah susu.
duduk situ jap.
keringkan badan.
baru kejap mandi hujan dh sejuk gileh!
aku sampai menggigil !
haha.
then susu bagi tuala.

lepas tu sebab sejuk sangat,
aku peluk susu.
haha.
kesian susu,
die pun ikut basah.

then entah kenapa,
aku tarik die keluar umah.
untuk mandi hujan sekali.

tapi mase tuh die x pakai tudung,
and die kluar rumah.
hahaha.
sorry susu.
:D

then dah reda skit,
kak anis,heidi n amri pegi 7-e.

dorang tinggalkan aku.
jahat lah korang !
:P

then mak susu hantar pegi 7-e naik kereta,
ingatkan nak join dorang.
tapi x pelah,
terus balik umah jeh.

then bile aku smpai umah,
nampak kak anis,heidi n amri lalu depan umah.

then aku jerit
" kak anis jahat ! "
haha.

pastu dorang patah balik and lepak kat umah aku.
dorang nak tengok gamba tahun 6 2008.
so kitorang gosip2 lahh.
haha.

then abang amri sampai.
erm,
dorang tumpang amri untuk balik.
sebab hujan masih lebat.
haha.

then aku naik mandi.
and now,
aku tengah demam.

huhu.
padan muka,
sape suruh suke sangat nak main hujan.
skang dah demam.
haha
=)

No comments: