Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Thursday, January 22, 2009

hospital

hye.
hari ini aku demam panas.

aku tersedar pukul 5.30.
andd badan aku panas gile.
so mak aku kate x payah pegi skolah.
since adik aku pun demam.
so duduk rumah rehat andd jage adik aku.

mak aku sruh aku sambung tido.
around 7.10,
susu datang.
aku cakap lahh aku x pegi skolah.

then aku tidur sampai 8.30.
tiba-tiba mak aku kejut.

ajak pegi hospital.
sebab adik aku pun demam panas jugakk.
so pegi lahh hospital.
punyelahh ramai orang.
so lame jugak kitorang tunggu.

balik jeh dah pukul 1.
so kene siap2 nak pegi smk.
kene cat kelas.

pukul 2.05 minit aku sampai.
tengok2 ramai x sampai lagi.

tunggutunggutunggu

aleesya sampai akhirnye.
so kitorang mulekan aktiviti mengecat kelas.

aku,latifa andd sape lagi tah.
uruskan bahagian balut meja.
yang lain-lain uruskan bahagian cat kelas.

so keputusan akhirnya,
kelas 1rk2 sangat teruk.
cat warna biru cair gileh.

tenga mengecat,
tiba-tiba ade orang pegi langgar cat.
so habis tumpah cat atas lantai.

aduyai,
dah 1 keje kene  bersihkan.

so most of the guys,
pegi amik air guna baldi.
and curahkan atas lantai.
sambil2 dorang cuci,
dorang main air jugee.

aku x join.
nanti basah,
mak aku marah.
heheh
:)

tapi,
dorang percik2 air kat aku.
huhuh.

sementara dorang buat,
aku lepak ngan amri and kak dyana.

lepas tuh,
semua orang balik.
padahal,
kerja x abis lagi.

lantai x kering,
meja kerusi x masukkan lagi.
so aku andd kak dyana yang kemas kelas 1rk2.

luq,awang andd ade lagi tolong kitorang angkat meja.
tenkiu korang.
tenkiu kak dyana.
:)

tapi kitorang cuma masukkan jeh meja kerusi.
x susun pun.
malas ohh.
dah lahh banyak meja kene angkat.

dorang blah camtuh jeh.
bengang aku !
grrr.

esok mesti kene marah.
huh.
ikhwan pulak x dtg.
haish.

maty lahh aku.
huh.

1 comment:

Aiza Hanis S. said...

hey babe, thx fer being my blog reader. appreciate it very much :)

Lotsa loveeee,
Aiza~
:)