Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Sunday, January 18, 2009

motivasi

huhuh.
hello.
:)

pagi tadi,
bangun agak lambat.

bangun2 jeh.
ade 4 message.
aduyai.
so continue sms.

dalam kul 9 camtuh,
bersiap untuk pegi skbrp.
pakai baju kurung biru and tudung pun biru.
huhuh.

mase siap2 tuh,
sume org sms andd call aku.
aku nak bersiap pun x aman.
heheh.

keluar umah pukul 10.28 camtuh.
pegi skbrp,
and pening nak cari parking.
ramai gile org ohh.

then aku and mak masuk nak pegi daftar.
aku nampak lahh member2 yang lain.

so aku pegi daftar.

cikgu aminah : ha kamu fatin.mane teh tarik saye?
fatin : alamak cikgu.lupelah.sorry2.
cikgu zana : *bagi list nama*kamu cari nama kamu dan sign.
fatin : *mencari nama*
cikgu zana : lain kali kamu selalu lahh pakai baju kurung.nampak ayu sangat.x terserlah         keganasan kamu
cikgu aminah : betul tu.rajin2 lah pakai baju kurung
fatin : huh ? aduyai cikgu.ganas sangat ke?heheh

sampai2 jeh dah kene perli.
heheh.
=)

then lepak2 ngan member2.
lepas tuh tc khong panggil beratur.

tc khong : *panggil nama*
fatin : *berbual ngan zie*
tc khong : NORFATIN SURAYA !
fatin : * pegi kat line kedua*
tc khong : *hulur tgn*
fatin : huh ? knp tc ?
tc khong : kalau ye pun,salam lah tc dulu.
fatin : ohh.heheh.sorilah tc.*salam tc*
tc khong : *salam aku,peluk aku and cium aku*
fatin : heheh.*malu2*

yang lain sume gelak2 jeh.
huhuh.
aku rindu tc khong ! 
=)

lepas tuh tunggu ceramah habis,
borak2.
tukar2 phone.

then mintak kebenaran tc khong.
aku and adriana nak pegi jumpa cikgu khanizah kat kantin.
tc sruh bawak rombongan pegi kantin untuk jemput cikgu khanizah.
hahah.

so kitorang ramai2 pegi kantin.
salam2 and peluk2 ngan cikgu2 sumeh.
pegi balik beratur.

then tetibe NABIL IMAD BIN AZMAN BIN ABU BAKAR sampai !
rindu samaaa dieee !

cop!
bukan aku sorang jeh,
adriana and the geng jugakk.
rindu as a fren,
ape salahnye.
heheh.

and mase nampak die,
aku TERSANGATLAH TERKEJUT !

nabil imad dah kurus !
nabil imad dah tinggi !

itu baru seminggu kat asrama.
belum sebulan lagi.
and aku suruh an-nisaa tampar aku.
untuk memastikan aku tidak bermimpi.
agak kuat die tampar.
heheh.

tibe lah giliran kami untuk menerima hadiah cemerlang upsr.
agak kelam kabut.
sebab kami x ikut barisan.
haha.
main redah jeh bile cikgu panggil name.

dah selesai sumenye,
cikgu jemput pegi kantin.
ade makan2.

then mak aku nak jumpe nabil.
so aku panggil lahh die.

nabil : *salam mak aku*
mak : hye nabil.so,macam mane sains kuala selangor ? best ?
nabil : best lahh auntie.tapi,saye ade homesick sikit.
mak : biasa lahh tuh.baru permulaan.
nabil : yess.
mak : auntie x nak kamu menyerah kalah.teruskan usaha kamu.
nabil : heheh.
fatin : ma! ma tgk nabil dah tinggi dari kite ! *berdiri sebelah nabil*
nabil : =)

ehh serious.
dulu die sama tinggi ngan aku.
andd dulu die pendek dari zie.
but now,
die lagi tinggi dari aku and zie.


then mase amik gamba ramai2.
adriana,nabil,aku,zie,atiqah,mariam.
x muat ohh.
hahah.
andd zie cakap,
die agak malu sebab nabil lagi tinggi dari die.
dulu die slalu ejek nabil pendek.
hahah.

aku memang x sangka nabil tinggi cmtuh and slim.
=D

then aku andd mak aku balik.
balik tuh aku bukak sampul,
nak check berapa dapat.
erm,
batch tahun 6 2008 skbrp mendapat rm 56.
bagi aku,
itu memang cukup.
but,
berbanding tahun batch 2007,
dorang dapat rm 70 something.
:((

tapi aku tetap bersyukur.
:)

btw,
hari jumaat harituh,
aku mimpi nabil call aku and crite tentang pengalaman kat smsks.
die cakap die happy.

and hari sabtu tuh,
seriously,
die call aku.
and cakap die happy.
berlaku sama seperti dalam mimpi aku.
hahah.
:DDDD

nanti aku masukkan gamba2 yang aku ambik.
:)

No comments: