Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Friday, January 2, 2009

orientasi form 1 2009

hello.
sori okeh lame x update
ade problems kebelakangan nie.

so hari nie aku pegi orientasi form 1.
kat smkbrp.
pagi tu bangun agak lambat.
hehe

erm,
mule2,
susu call pukul 6.15.
dh kejut aku bangun.
tapi malas.
hehe.

then heidi misscall aku pukul 6.40 camtuh.
adriana kul 6.45.
sume tlg kejutkan aku.
tenkiu korg
;)

then bangun.
mandi and siap2.
pastu aku kelam kabut cari bil.
sebab semalam x siapkan.
ni lah akibatnye buat keje last minute.
:)

aku keluar umah lambat sebab cari bil tuh.
7.45 baru kluar.
pegi jalan kaki and sorang2.
mak aku suruh berdikari.
geee.
=)

sampai2 jeh,
cari orang yang aku kenal.
1st aku jumpe is hanim.
then aku nampak latifa and mariam.
terus aku serbu dorang.

then mariam cakap aku dapat kelas 1A.
but aku x caye.
then aku pegi check kat board tuh.
yang ade tulis kelas2 sumeh.

mariam betul.
aku dapat kelas 1A.
uhh,mase tuh happy gileh.
sebab rmai member aku masuk 1A.
but aku sedih gileh,
rase nak nanges ouh mase tuh,
sebab x dapat same kelas ngan zie.
zie dapat kelas 1B.
zie,
i lurve u !
haha.
:P

erm,
ahli kelas 1A yang aku kenal.
girls.
aku
latifa
aqilah
adriana
afiqah
an-nisaa
ummi zafirah
anis syafiqah
aleesya syaliqa
edora


boys
hisyam
alif irfan
hariz rokman
harith haikal
hanafi
aiman
sanjeeve
haziq azfar
humaidi
uzair

tu jeh yang aku ingat.
yang lain aku x sure sangat.

then kitorang pilih tempat duduk.
an-nisaa,afiqah n adriana 1 row.
anis syafiqah,ummi zafirah and sorang lagi,1 row.
aqilah,aku n latifa 1 row.

then kitorang sibuk isi borang and stuff.
lepas isi borang sumeh,
pegi amik buku teks.
sesak sebab gileh ramai punye orang.
lepas amik buku teks,
aku turun ngan adriana.
pegi koperasi jap.
tapi adriana teman aku kejap jeh.

then kat koperasi pun sesak.
ramai gileh.
masuk2 jeh nampak susu.
then nampak kak anis,heidi n amri.
cakap2 ngan susu jap.
then kluar pegi at guard.

nampak kak mira,kawan die and adik heidi.
lepak2 jap ngan dorang.
then mintak tolong adik die pegi panggil heidi.
then kak mira and kawan die kluar.
entah pegi mane.
so tinggal aku sorang2.
then heidi datang.
so kitorang exchange phone.
entah die tetibe buat deal camtuh.

then susu datang ngan muiz.
kitorang lepak2 lama kat guard tuh.
gelak2 and menjerit.
then kak anis ajak heidi buli aku.
belum start skolah dah nak buli.
haha.

mase tengah lepak2 tuh,
tetibe susu peluk aku.
aku pun peluklah balik.
and jerit2.
haha.

then kak anis cakap

kak anis : eh korang ni lesbian ke ? eeee.
susu : alah biarlah kakak peluk adik
aku : uhh betul3.

=DDDD

then mak aku call.
suruh balik.
sebab latifa ade kat umah aku.
ayoyo die tuh,
datang bukan nak bagitau.

then dah angkat beg sume,
tetibe buat topik lagi.
so aku duduk lah lepak lagi.
lepak2 x sedar dah lama kat situ.

pastu mak aku call again,
marah2 sume.
last2 aku amik buku and cakap bye kat dorang,
pastu aku terus balik.
grrr.

balik uhh,
tunggu ayah latifa datang.
borak2 ngan die.
then ayah die sampai,
aku naik mandi and tukar baju.
turun tangga jeh aku nampak kak anis n amri lalu.
dorang pandang2.

so aku bukak pintu and jerit nama kak anis.
then kak anis and amri lepak2 kat umah aku tuh.
tapi x masuk dalam.
kitorang borakborakborakborak.

then aku bawak adik aku jumpe dorang.
kak anis cakap adik aku comel.
aku cakaplah itu klon aku.
mase aku kecik muke lebih kurang camtuh.
kak anis x caye.

so aku bawak lah gamba aku mase kecik.
then kak anis cakap x same langsung.
cuma mata je same.
haha.

adik aku x nak kat amri.
kak anis cakap sebab amri pakai macam penyamun.
pastu amri cakap nak rompak umah aku.
haha.

then aku tidur sampai pukul 4.



ps = kak anis,tenkiu psl comment gmba tuh,,geee :D

No comments: