Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Tuesday, January 20, 2009

ehem.

hari yang agak membosankan.

pagi perhimpunan.
belajarbelajarbelajar.

waktu pj,
ade lumba lari 100 meter.
cikgu nak ambik masa.
so kena lari sorang2.

masa aku agak teruk.
well,
sangat teruk.
12 saat ?!

grrr.
benci gileh.
ni lahh akibatnye malas nak exercise.
heheh.
:)

andd,
aku lari banyak kali masa pj.
herm,
4 kali rasenye.

sambung belajarbelajarbelajar.


waktu balik tuh,
aku keluar gate jeh,
kak sha serbu.

kak sha : show me ur hand !
aku : huh?kenapa niee ?
kak sha : *tarik lengan baju aku*

then kitorang cakapcakapcakap.
die marah.
huh.
sape bagitau kak sha ?
aduyai.

kitorang pegi beli keropok lekor.
then balik smk.
lepak2 jap.

then aku balik.
dalam pukul 3 camtuh,
amri datang umah aku.

sepatutnya pegi rimbun,
but kak jaja xde.

so kitorang pegi umah susu.
amri nak cakap ngan susu.
but,
x cakap pun.
=_= ?

kitorang 3 orang pegi 7-e
lepak2 dalam tuh.

then susu balik.
aku and amri pegi smk.
untuk latihan rumah sukan.

sampai jeh,
cari latifa.
call die,
die x dtg.

then cari kak ida,khairin and syafikah.
pun xde jugak.

dorang sampai dalam pukul 4.30.
pegi makan kat tanjung.
hahah.
makan jeh tau.
:P

then kitorang berlatih lontar peluru.
agak berat.

alhamdulillah,
aku lepas.
walaupun jari aku nak putus.
hahah.

bak kata syafikah

syafikah : kan kene baling bawah telinga,nanti hilang telinga aku.
aku : hahah.
syafikah : elok2 masuk rancangan khas,kene tukar pendidikan khas.
aku and syafikah : HAHAH.

then kitorang buat larian 100 meter.
oleh kerana aku sorang jeh form 1 pompuan ketika itu,
so aku kene berlari dengan form 2.
huhuh.

lawan ngan kak ida,zaheerah,khairin,syafikah,momoi and ade lagi lahh.
aku seri ngan kak ida.

grrr.
x puas ati.
kak ida,
jom lawan lagi nak ?
hahah.

then dah lari2,
aku,kak ida,zaheerah,amri,khairin and syafikah lepak kat kelas 2rk2.
sorry korang,kitorang pinjam.
heheh.

kitorang dengar2 lagu.
borak2.

then hujan lebat.
aku dapat manji hujan sekejap jeh.
heheh.
x aci ohh.
:P

then dalam pukul 6.15,
aku balik jalan kaki ngan kak ida separuh jalan.
separuh lagi balik sendiri.
heheh.

ketika itu,
hujan jugeeee,
so mandilah hujan.

sangat best.
:)


ps = aku buat benda tuh,bukan nk attention.but nak lepas geram.apesal cakap nk attention ? x terfikir langsung ! sukat korang lahh nk caye ke tidak .!


No comments: