Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Wednesday, January 28, 2009

surau

hello.
:)

ngeheh.

smalam pegi surau.
susu and kak ida ajak.

so mintak permission mak.
and mak bagi pergi.
so get ready.

andd tunggu kak ida.
sebab pegi ngan die.
mak x bagi jalan sorang2.
:)

die kate around 7.30 camtuh.
so aku tunggu depan rumah.

dah pukul 7.55 pun die still x sampai lagi.
so aku call die.
andd die x angkat.

tiba2,
tup tup dah sampai depan umah.
die jalan kaki dari surau.
sebab pagar depan tutup.
haiyaa.
kesian die.
:)

then kitorang jalan cepat2 pegi surau.
sampai surau,
tengok ceramah dah mula.
so kelam-kabut kitorang.
hahah.

kitorang duduk kat blakang.
but x lah blakang sangat.
then nampak susu andd fr.

then aku and kak ida duduk jeh dengar ceramah.
but adik kak ida,
hariz tuh,
x habis2 kacau kitorang.
especially aku,
haiyaa.

die tarik2 bag aku.
die tarik2 pencil case aku.

x boleh duduk diam.

kak ida cakap,
" die nak ngorat fat tuh but care die salah.hahah"

hahah.

then ade sekali.
hariz macam pukul2 aku.
so aku tunduk lahh.

tetibe die cium kepala aku.
aku macam terkejut gile+sakit.
sebab die macam hantuk kepala.
kepala die keras weyh !
( sorry kak ida )
heheh.

then aku pegi cakap kat hariz.
" ehh.akak dah berpunya lahh.sorry."

hahah.
aku berpunya ?
gahah.
=))

attention,
aku single-mingle.
:)

then aku and kak ida nak tengok video pun susah.
sebab hariz asyik halang2.
haiyaa.

balik tuh,
jumpe susu and fr jap.
salam dorang.
then aku tumpang kak ida balik.

kak ida,
tenkiu tau !




ps = weyh ! boikot barang2 amerika ! 

No comments: