Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Tuesday, April 13, 2010

Shahirah Ahmad Kamal.




  • Shahirah Ahmad Kamal, nama diberi (:
  • Seorang yang sangat manja, bersuara halus, cepat blur & comel.
  • Dilahirkan pada 5 Disember
  • Pindah kat brp masa darjah 6, sama macam aku HEEE ;D
  • Baru 3 bulan suku sekelas dengan dia tahun ni :(
  • Berpindah ke johor, pada hari esok :'(


Okay, tengah sedih ni tapi gagahkan diri juga buat special post dia T___________________T


Memang kitorang semua dah sedia maklum yang dia akan pindah Johor tahun ni, cuma tak pasti bulan berapa. Tiba-tiba semalam dia cakap, esok ( hari ni ) last day dia, so aku pun macam, tergamam juga la. Sebab macam, awwwh cepatnya dia dah nak pindah :(

So kat kelas tadi, zulaikha and the geng dah siapkan kad ditandatangani oleh ahli-ahli kelas 2rk2, and zue dah belikan dia hadiah. Tiba-tiba, pukul 12.30 tu, aku cam terdapat idea nak nyanyikan lagu farewell untuk shahirah balik nanti.

So aku dengan adriana berlari pegi kelas 2rk1 yang masa tu kat lab, mintak tolong An-nisaa dengan Anis Syafiqah tuliskan lirik lagu, biasanya nisaa ingat tapi die lupa pulak. so kitorang suruh die main buat je lirik asalkan dapat rentak sama. Tetibe aku teringat cikgu Irma Murni yang memang selalu simpan lagu oldies dalam phone dia. Apa lagi, seraaaaaaaaaaaaaaaang la mwahaha ! xD

Nasib baik cikgu ada lagu tu dalam phone dia. so sambil aku dengar sambil aku salin. kelam kabut gila sebab dah nak habis sekolah. dah salin tu, suruh adriana pegi fotostat sikit untuk budak kelas, aku lari pegi cari cikgu maznah, guru kelas.

Masa loceng bunyi je, kitorang terus suruh zu and the geng bawak shahirah lari jauh-jauh sementara kitorang get ready. Bila budak-budak rk1 dah kumpul je, terus aku buat demo nyanyi lagu Seasons In The Sun, sedih weiii lagu tu T___________T tapi nasib baik masa aku demo tu, tak hujan wahaha xD

Bila tengok semua dah ready, kitorang terus suruh zue bawak shahirah masuk. Masa dia masuk tu, aku terangkan why semua berkumpul, and terus kitorang nyanyi. Mula-mula nyanyi agak tunggang langgang tapi bila dah ending dia okay ^_^ Shahirah, zue, hajar and few lagi terus banjir time time tu jugak, pfffffft fatin tahan fatin tahan !

Memang semangat semua nyanyi, yang menangis pun semangat jugak mengalirkan air mata. Tapi serious, aku rasa terharu & berterima kasih atas kerjasama semua orang, sebab plan memang last minute yang teramat-amat, tapi ramai bagi beri kerjasama :')

Sila saksikan gambar-gambar yang sempat ditangkap . Creds to haziqah hashim ^_^



Semua kelam kabut je hahah.


berusaha untuk menyanyikan lagu seasons in the sun (:




" Semua get ready, Shahirah on the way ! "




Shahirah menangis & ditenangkan oleh zue :')

Semua tengah peluk Shahirah. Solihin tahan nangis tu, huhu (:


my rockets (:

sha & khairin :)

sha & zue (:

sha & yam terselit :P & ad ;D

they're mineee (:

and i love them so very the much ! :D



Sha, take care okay dekat tempat baru. Betul la kata orang, bila kita dah kehilangan, baru kita tahu nak menghargai. Maafkan kalau selama ni aku ada buat salah dekat kau, terkasar bahasa tersilap bicara tercuit sini sana, halalkan segala makan minum aku okay. Bila dah jumpa kawan baru, jangan lupa kawan-kawan monyet kau kat brp ni, yang tak pernah lupa jadi monyet hari hari HAHAH. semonyet-monyet kita pun, kita semua dah macam satu family bahagia :') Sha, please ingat, kitorang tetap sayang kau, dan kau tetap ahli 2rk2, macam kitorang walaupun kau takde kat sini. Jauh dimata, dekat di hati, huhu. Babe, study elok-elok untuk PMR okay. Saranghae :')

No comments: